02141256562
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | ﺳﻪشنبه 30 آبان 1402 در ساعت 7 : 15 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )
فنگ شویی اتاق خواب و دکوراسیون سرویس خواب

فنگ شویی اتاق خواب و دکوراسیون سرویس خواب

فنگ شوی هنری از دیار چشم بادامی ها هست تا به مردم کمک کند تا شادابی رو به خانه برگردانند و از بودن در منزل لذت ببرند. همه ما به دنبال راه هایی ساده برای ایجاد محیطی عالی برای منزل خود هستیم اما دانش فنگ شویی رو نداریم. باد و خاک خلاصه کلی فنگ شویی هست و چینی ها بر این باورند که اگر منزل شما با تزئینات همراه و سازماندهی شود، مطابق با راهنمایی های فنگ شویی، انرژی های مثبت رو در محیط زندگی و خوشبتختی به محیط خواب ما وارد می شود. همراه ما باشید تا نکات شگفت انگیز رو از فنون فنگ شویی که شیوه بهتر زندگی کردن و تقویت سبک صحیح زندگی هست رو براتون تشریح کنیم.

فنگ شویی اتاق خواب زن و شوهر

اتاق خواب یکی از مهترین بخش های مهم خانه هست و دوست داریم تا اتاق خوابمون رو به بهترین شیوه تزئین کنیم. نه فقط برای اینکه محل خوابیدن است، بلکه اتاق خواب محلی است که برای به دست آوردن آرامش کامل و خلاصی از اضطراب و استرس روز به اتاق خواب پناه می بریم. حال اگر اتاق خواب به گونه ای تزئین شده باشد که بتواند به ما انرژی مثبت بدهد، مطمئنا به سمت یک زندگی معنا دار تر هدایت می شویم. سلامتی چیزی است که به راحتی به وسیله خواب راحت، همراه با آرامش توسط فنگ شویی میشود تجربه کرد.راهنمایی های زیر چند روش بسیار ساده و موثر هستند که با بکار گیری آن ها می تونید قدمی بزرگ در بهبود زندگی بردارید.

 

1- اعتقاد فنگ شویی بر این است که آینه نباید در محیط خواب باشد زیرا باعث ایجاد ناخوشایندی در اتاق خواب و ایجاد فاصله بین زوجین می شود. پس بهتر است از ورود آینه به اتاق خواب خود جلو گیری کنید و یا اگر هست آن رو بپوشانید تا در حین خواب مطمئن شوید که در آینه دیده نمی شوید.

 

2- وسایل دیجیتال رو از اتاق خوابتون دور کنید. زندگی ما به بسیاری از وسایل دیجیتال گره خوده است مثل تلویزیون ، لب تاپ، تلفن همراه و ... پس سعی کنید از ورود وسایل دیجیتالی مخصوصا تلویزیون به اتاق خوابتون جلوگیری کنید. بدون وسایل دیجیتال در اتاق خواب می تون وقتمون رو صرف هم کنیم و حس آرامش رو تجربه کنیم.

 

3- مطمئن شوید که تمام وسایل کهنه رو از اتاق بیرون بردید. مبلمان کهنه و قدیمی و سرویس خواب قدیمی و فرسودتون رو با وسایل تمیز و جدید جایگزین کنید. در اتاق خواب تنها دکوری های مربوط به دکوراسیون اتاق خواب برای فنگ شویی نگهدارید و وسایل و دکوری های دست نخورده رو از اتاق خارج کنید. وسایل دست نخورده نوعی شکاف و اختلاف میان زن و شوهر ایجاد می کند.

 

4- چراغ های اتاق خواب رو به چراغهای رنگی روشن تغییر بدید و اتاق خوابتون رو به یک مکان دلخواه بدل کنید. سعی کنید دو نوع چراغ حتما در اتاق باشد. محیط اتاق خواب رو با شمع هایی که فاقد سموم و دود هستند رویایی و رومانتیک کنید. استفاده از عطر شیرین احساس آرامش رو القا می کند و اندیشه های نفسانی بوسیله آن تنظیم خواهد شد.

 

5- تمامی در هایی که در اتاق خواب وجود دارد و باز هستند رو ببندید. یا بستن در ها شما انرژی های مثبت رو در اتاق تون نگه می دارید. سعی کنید یک تصویر منحصر به فرد از اتاق خوابتون در ذهنتون داشته باشید و گل و گیاه تازه رو از اتاق خارج کنید.

 

6- تمام عکس های اشخاص و هنرمند ها رو سعی کنید از اتاق خوابتان خاج کنید و عکس های هنر و احساسی رو جایگزین آن ها کنید و محیط اتاق رو به شکلی احساسی و لذت بخش تبدیل کنید. این تصاویر باید ملایم و دلپذیر باشند تا آرامش احساسی رو برای لحظات عاشقانه برای شما ایجاد کنند.

 

7- مبل راحتی ساده ای که خودتون انتخابش کردید یکی از راه های افزایش انرژی های مثبت در اتاق خواب هست. فراموش نکنید که اتاق خواب نباید هرگز محلی برای خوابیدن باشد و می توانید از امکانات اضافی ای مثل مبل راحتی که در آن قرار می دهید استفاده کنید اما بیاد داشته باشید که امکانات زیاد نگهداری بیشتری احتیج دارند.  پس بهتره تا اتاق خواب رو ساده نگهدارید تا همیشه اتاق را به شیوه ای جذاب نگهدارید.

 

8- سرویس خواب یکی از مهم ترین بخش های اتاق خواب است که فنگ شویی تمرکز خاصی بر روی آن دارد. زیرا بیشترین زمان بر روی تخت خواب نه بخاطر این که بر روی آن خوابیده و استراحت می کنید، بلکه بخشی از زندگی مان را بر روی تخت خواب سپری می کنیم. پس سعی کنید تا سرویس خوابی را انتخاب کنید که در مرحله اول از مواد طبیعی در ساخت آن استفاده شده باشد و در مرحله دوم نمایی داشته باشد که پس از استفاده مکرر از آن دلزده نشوید. فراموش نشود که تشک می تواند باعث رنجش خاطر یا آسایش شما شود.


 

بیشتر بخوانیم: چیدمان اتاق خواب و سرویس خواب به سبک فنگ شویی


پس سعی کنیم تا اتاق را تا جایی که می شود ساده نگهداریم و دنبال استراتژی مناسب برای ایده آل شدنش پیدا کنیم. فنگ شویی باعث ایجاد زندگی شاد تر می شود و به دنبال آرامش به کسب ثروت برسند و همیشه خوشحال باشند. اتاق سازمان یافته و مرتب مطمئنا روابط بین زوج را هم مستحکم تر و انرژی مثبت رو در خانه نگه می دارد.

ایجاد یک اتاق خواب بهتر بعد از راهنمایی های فنگ شویی، انرژی خوبی را ایجاد می کند و باعث بهبود روابط زوج ها می شود. با پیاده سازی تکنیک های فنگ شویی مرتب کردن منزل یک حرکت منحصر به فرد آسان برای زندگی با کیفیت می باشد. بنابراین نور را درست کنید و از بهم ریختگی اتاق خوابتان جلوگیری کنید و تلاش کنید اتاق رو ساده نگه دارید. این بهترین راه برای تقویت روابط و نگهداری انرژی مثبت در اتاق خواب هست.

 

# تهیه شده توسط گروه توسعه و دکوراسیون دیجی چوب #

 # استفاده از مطلب با ذکر منبع بلا مانع است #

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
8 / 10
از 7 کاربر
نظر مشتریان ما
مجوز ها و تقدیر نامه ها
نمایش همه
علاقه مندی ها ()