02141256562
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | شنبه 28 بهمن 1402 در ساعت 6 : 19 دقیقه | نظرات کاربران ( 2 )
معایب مبل مدل چستر چیست؟

با معایب مبل مدل چستر آشنا شویم

مطرح شدن بحث معایب مبل چستر باعث شده است تا برخی از خریداران از خرید این محصول صرف نظر کرده و یا در خرید به شک افتند. این در حالی است که اگر به طور کامل با این نوع مبل آشنایی داشته و یا با معایب آن به صورت کامل آشنا باشند، می توانند انتخابی آگاهانه داشته باشند.

مبل چستر فیلد که از جمله پرفروش ترین انواع مبلمان خانگی و اداری به شمار می رود از انواع مبل های راحتی محسوب می گردد. البته ناگفته نماند که به دلیل نوع طراحی ظاهری، دارای جلوه بصری زیباتری در مقایسه با انواع دیگر مبلمان راحتی می باشد.

در صورت تمایل به خرید این محصول و یا تمایل به آشنایی با معایب این مدل مبل راحتی، در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

 ویژگی های مبل چستر کدامند؟

آنچه باعث شده تا فروش انواع مبل چستر در بازار به شدت افزایش پیدا کند، زیبایی و راحتی این محصول می باشد؛ اما نباید از این نکته غافل شد که تمامی مبل های چستر فیلدی که در فروشگاه ها عرضه می شوند، از کیفیت بالایی برخوردار هستند، زیرا یکی از نکاتی که خریداران باید به هنگام انتخاب و خرید این محصولات به آن توجه داشته باشند، تراکم این محصولات است. در واقع می توان چنین اذعان داشت که از ویژگی ها مهم مبل چستر، تراکم بالای بافت آنها است. هر چه تراکم بافت این محصول، بالاتر باشد از کیفیت بیشتری نیز برخوردار خواهد بود.

از دیگر ویژگی های این محصول می توان به راحتی زیاد آنها اشاره داشت. برخورداری از دسته های بلند و لمسه دوزی شده، تکیه گاه های کوتاه و طراحی بر اساس ارگونومی بدن از ویژگی های بارز این محصولات به شمار می روند.

  بیشتر بخوانیم: مبل چستر چیست ؟؟

تولید کنندگان معتبر این مدل مبل های مدرن، در اکثر موارد از متریال چرم به عنوان پوشش این محصولات استفاده می کنند. این امر به زیباتر شدن بیشتر کار کمک بزرگی می کند.

 انواع مبل چستر

همانگونه که در ابتدای بحث گفته شد، به هنگام خرید این محصولات باید با معایب مبل چستر، انواع آن و همچنین ویژگی های این محصول آشنایی داشته باشید. تنها در این حالت است که می توانید محصولی مطابق با سلیقه و خواست خود تهیه کنید.

از انواع مبل چستر می توان به مبل چستر ترک، مبل های چستر فیلد تخت خواب شو، مبل چستر فرانسوی، مبل چستر شزلون، مبل چستر قایقی و ... اشاره کرد.

 با معایب مبل چستر آشنا شوید

حال نوبت به بررسی معایب مبل چستر رسیده است. توجه داشته باشید که این محصولات در صورتی که توسط برندهای معتبر تولید شده باشند دارای کیفیت بالایی خواهند بود. از این رو چرم به کار رفته به عنوان پوشش این محصول را می توان به راحتی با یک اسپری پاک کرد. در ضمن این محصولات دارای دوام و ماندگاری بالایی هستند و هزینه لازم برای تعمیر و نگهداری این محصولات در کمترین حالت ممکن قرار دارد.

اما گذشته از این ویژگی های مثبت می توان معایب این مبل ها را در قالب موارد زیر به مخاطبان معرفی نمود:

مبل چستر سفید بزرگ با پایه های فلزی

 ابعاد بزرگ برخی مبل چستر

یکی از مسائلی که از آن می توان به عنوان یکی از ایرادات مبل های چستر یاد کرد، ابعاد بزرگ این محصولات است. انواع مبل راحتی چستر در ابعاد نسبتاً بزرگ طراحی می شوند. این امر نیز باعث شده تا برای استفاده از آنها به فضایی با ابعاد بزرگ نیاز باشد.

  بیشتر بخوانیم: مبل چستر از شروع تا حالا

البته برخی از کاربران به دلیل علاقه ای که به این نوع مبل راحتی دارند، از آن در فضای کوچک نیز استفاده می کنند که این امر باعث ایجاد جلوه ای نامنظم و نامناسب در این فضاها می شود. در ضمن در این حالت، ابهت و زیبایی مبل نیز به چشم نخواهد آمد.

مبل چستر طوسی با لمسه دوزی دست

 خراش پذیری مبل چستر

همانگونه که گفته شد، چرم به عنوان اصلی ترین پوشش این مدل مبل راحتی جدید محسوب می شود. متریال چرم با توجه به نوع بافتی که دارد دارای قابلیت خراش پذیری بالایی است. از این رو می توان خراش پذیری را به عنوان یکی از معایب مبل چستر به متقاضیان خرید این محصولات معرفی کرد. البته در صورت استفاده صحیح و نگهداری مناسب از این محصولات، این احتمال که سطح چرمی این مبل ها دچار خراش شود به حداقل می رسد.

کارشناسان با توجه به این موارد، به افرادی که از حیوانات خانگی در منزل نگهداری می کنند، توصیه می کنند از خرید این نوع مبل منصرف شوند. یا تدابیر ویژه ای برای حفاظت این مبل ها از خراشیدگی بیاندیشند.

 قیمت مبل چستر

مبل چستر نیز همانند دیگر انواع مبل ها با توجه به پارامترهای مختلفی قیمت گذاری می شوند. از مهمترین این عوامل می توان به کیفیت متریال به کار رفته در تولید این محصول، اعتبار برند تولید کننده، نوع روکش مورد استفاده در تولید این مبل ها و ... اشاره داشت.

البته نحوه خرید و فروشگاه مورد نظر برای خرید این محصول نیز تا حدودی در قیمت نهایی کار تأثیر خواهد گذاشت. لذا توصیه می شود برای خرید این محصولات به فروشگاه های معتبر مراجعه کرده و در صورت صلاح دید، خرید خود را به صورت اینترنتی انجام دهید.

مبل چستر آمریکایی دسته چستر

خرید مبل چستر

یکی از بهترین روش ها برای خرید انواع مبل و دیگر تجهیزات، خرید اینترنتی این محصولات است. در این روش می توانید در هر ساعتی از شبانه روز به سایت های مختلف مراجعه کرده و بر اساس ویژگی های این فروشگاه های آنلاین، معتبرترین آنها را انتخاب کنید. با بررسی مشخصات ظاهری و کیفیت کار و قیمت محصول مورد نظر در فروشگاه های مختلف، بهترین آنها را انتخاب کنید. این نوع خرید از صرف زمان و هزینه اضافی جلوگیری خواهد کرد.

  بیشتر بخوانیم: مبل چستر طوسی، پر فروش ترین مبل چستر

دیجی چوب به عنوان یکی از فروشگاه های آنلاین معتبر، انواع مبلمان راحتی و کلاسیک، سرویس خواب و ... را به مشتریان خود عرضه می کند. کیفیت محصولات موجود در این فروشگاه در بالاترین سطح قرار داشته و به دلیل عرضه مستقیم این کالاها به مشتریان، قیمت آنها به صورت کاملاً منصفانه تعیین شده اند. امکان ارسال به سرتاسر کشور در بسته بندی استاندارد نیز از دیگر خدمات ارائه شده در این فروشگاه اینترنتی می باشد. در ضمن در صورت تمایل به خرید مبل چستر می توانید با کارشناسان این مرکز در تماس بوده و با مزیت ها و معایب مبل چستر آشنایی پیدا کنید.

# تهیه شده توسط گروه توسعه و دکوراسیون دیجی چوب #

 # استفاده از مطلب با ذکر منبع بلا مانع است #

نظر شما نسبت به مقاله دیجی چوب چطور بود؟

ارسال نظر

غلام رضاپور :
0 0
من بیک مبل سه نفره با نشیمن نرم برای جلو تلویزیون نیاز دارم. لطفا راهنمایی نمایید.
مدیریت :
0 0

سلام و عرض ادب جناب رضاپور وقتتون بخیر لطفا برای مشاهده محصولات بر روی اسم هر یک کلیک نمایید تا به صفحه مورد نظر و به دسته بندی مربوط منتقل شوید. مبل راحتی و مبل چستر و یا مبل تخت خواب شو 

:
0 0
سلام کاش بیشتر توضیح داده بودید
نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
نظر مشتریان ما
مجوز ها و تقدیر نامه ها
نمایش همه
علاقه مندی ها ()