02141256562
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | پنجشنبه 25 آبان 1402 در ساعت 45 : 12 دقیقه | نظرات کاربران ( 2 )
معرفی 10 مدل میز ناهار خوری کوچک و شیک

اگر به دنبال این هستید که یک میز ناهارخوری کوچک و شیک را خریداری کنید، این مقاله برای شما نوشته شده است! در این مقاله از دیجی چوب قصد داریم 10 مدل از انواع محصولات را به شما معرفی کنیم تا بتوانید پس از بررسی مشخصات محصول، قیمت و غیره، موردی که مناسب شماست را انتخاب کنید. در زمان خرید میز ناهار خوری باید به مواردی همچون تعداد صندلی مورد نیاز، به ابعاد فضای در دسترس، انتخاب رنگ پارچه، جنس چوب، ابعاد میز و مواردی از این قبیل توجه کنید تا بعدا از خرید خود پشیمان نشوید. میزهای ناهارخوری دیجی چوب اکثرا از چوب راش و پارچه های مرغوب تهیه شده اند که همین امر نشان دهنده کیفیت بالای محصول است. همچنین ضمانت نامه منحصر به فرد که برای اکثر مصنوعات چوبی در نظر گرفته شده است، دلیل دیگری برای کیفیت خوب این محصولات است.

انواع مدل میز ناهار خوری مدرن

اگر به تازگی قصد ازدواج کردن دارید و به دنبال خرید جهیزیه هستید یا دلتان می خواهد وسایل چوبی خانه خود را عوض کنید و تغییری در دکوراسیون منزلتان ایجاد کنید، جای درستی آمده اید! در این مقاله قرار است 10 مدل از میز ناهار خوری شیک و کوچک را به شما معرفی کنیم که این مدل‌ها را به سه دسته کلی میز ناهار خوری چوبی، میز ناهار خوری چستر و میز ناهار خوری کم جا تقسیم کرده ایم تا با توجه به نیاز و سلیقه خود، مدل مورد نظر را انتخاب کنید.

مدل میز ناهار خوری چوبی

در این قسمت مدل‌های مختلف میز ناهار خوری چوبی را همراه با مشخصات دقیق بررسی می‌کنیم تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

میز ناهار خوری کلاسیک فردریک

صفحه اصلی این محصول از ام دی اف مرغوب و پایه ها از چوب راش تهیه شده اند؛ پارچه نیز از جنس مازراتی یا چرم و پارچه است. طراحی این میز ناهار خوری مینیمال، خاص و زیباست و صندلی ها به شکلی ساخته شده اند که یک قوس داشته باشند و برای نشستن راحت باشند و ظاهری منحر به فرد در آن ایجاد کند. تراش های روی محصول با دستگاه سی ان سی و به شکل حرفه ای و خاص انجام شده است. شما می توانید این محصول را در تعداد 4، 6 و 8 نفره و رنگ های عسلی، فندقی، سفید و مشکی سفارش دهید.

میز ناهار خوری چوبی مدل فردریک
مشاهده بیشتر عکس ها و قیمت میز ناهار خوری کلاسیک فردریک

میز ناهار خوری المپیک

میز ناهار خوری المپیک با صفحه ای از جنس ام دی اف و پایه هایی از جنس چوب راش ساخته می شود که سبب دوام و کیفیت محصول می‌شود. در پایه ها و حاشیه میز نوار طلایی رنگی به چشم می خورد که زیبایی دوچندان محصول را به همراه دارد. صندلی در این سرویس چوبی نیز از جنس پارچه مازراتی است که با لمسه دوزی هایی که در پشت آن دوخته شده، زیبایی آن را افزایش داده است. اگر از میز ناهار خوری المپیک خوشتان آمده، می‌توانید آن را با پارچه چرم یا مازراتی، در تعداد 4، 6 و 8 نفره و چوبی به رنگ نقره ای، سفید، مشکی یا فندقی خریداری کنید.

خرید میز ناهار خوری چوبی المپیک
مشاهده بیشتر عکس ها و قیمت میز ناهار خوری چوبی المپیک

میز ناهار خوری آندیا

اگر به دنبال ظرافت و سادگی هستید، می توانید میز ناهار خوری آندیا را خریداری کنید. جنس پایه ها  از چوب روس و توسکا و صفحه روی میز از جنس ام دی اف هستند که این صفحه می تواند در رنگ های سفید، فندقی، مشکی و طرح سنگ انتخاب شود. پارچه این محصول را نیز می‌توانید مازراتی و یا چرم و پارچه انتخاب کنید. شما می‌توانید این محصول را با 4، 6 و 8 صندلی سفارش دهید و یا برای مدل 6 نفره، به جای دو صندلی، یک نیمکت انتخاب کنید و 4 صندلی و یک نیمکت دو نفره تحویل بگیرید. نیمکت می تواند با روکش خز و یا مطابق با پارچه صندلی ها باشد. امکان تغییر رنگ پایه‌ها نیز وجود دارد که رنگ بندی آن شامل فندقی، سفید، مشکی و عسلی است.

خرید ومشاهده قیمت میز ناهار خوری آندیا
مشاهده بیشتر عکس ها و قیمت میز ناهار خوری شیک آندیا

میز ناهار خوری تاج دار روژان

پایه هایی از جنس چوب روس و رزین در این محصول به کار برده شده است که سبب استحکام این سرویس چوبی می‌شود. طراحی پشتی ها به گونه ای است که حالت نیم دایره ای دارند و جذابیت خاصی را به محصول اضافه کرده اند. اگر به رنگ طلایی و یا عسلی علاقه دارید، هیچ فرقی ندارد. می‌توانید این محصول را به رنگ دلخواه سفارش دهید. جنس پارچه این سرویس مازراتی است و در ست های میز ناهار خوری 4 نفره و 6 نفره تولید می شود.

میز ناهار خوری طلایی روژان طرح سلطنتی
مشاهده بیشتر عکس ها و قیمت میز ناهار خوری طلایی روژان

مدل میز ناهار خوری چستر

در این قسمت قرار است با سه مدل میز ناهار خوری چستر آشنا شوید تا ببینید باب سلیقه شما هستند یا نه و بتوانید مدل مناسب خود را انتخاب و خریداری کنید.

میز ناهار خوری چستر سوین

استفاده از بهترین متریال و پارچه در ساخت پشتی و نشیمن صندلی ها در این محصول، سبب شده است تا با نشستن روی صندلی حس آرامش داشته باشید. همچنین کیفیت میز ناهار خوری چستر سوین نیز بسیار بالاست؛ چراکه در ساخت پایه ها از چوب راش استفاده شده است. بنابراین استقامت زیادی دارد. پشت صندلی لمسه دوزی شده و همین امر یکی از دلایل زیبایی محصول است. برای صفحه روی میز، ام دی اف درجه یک به کار برده شده تا خیال شما را از بابت استحکام آن راحت کند. همچنین اگر دوس دارید رنگبندی محصول طبق سلیقه خودتان باشد، به راحتی می توانید این سرویس را در رنگ های نقره ای (طوسی)، سفید، مشکی و فندقی و در تعداد 4، 6، 8 و 10 نفره سفارش دهید.

میز ناهار خوری چستر سوین رنگ کرم فندقی خردلی
مشاهده بیشتر عکس ها و قیمت میز ناهار خوری چستر سوین

 میز ناهار خوری چستر مافیا

پارچه صندلی در این سرویس چوبی از جنس مازراتی و دارای رنگ بندی زیادی است که می توانید بنا به سلیقه و دکوراسیون خود، رنگ موردنظر را انتخاب کنید. برای تولید پایه های میز و صندلی نیز از چوب روس استفاده می شود و یک صفحه ام دی اف مرغوب و با کیفیت با روکش راش، برای تکمیل میز روی پایه ها قرار می گیرد. شما می توانید میز ناهار خوری چستر مافیا را در رنگ های عسلی، سفید و فندقی و با تعداد نفرات 4، 6 و 8 نفره خریداری کنید. همچنین در این مدل امکان انتخاب ساده یا طرح دار بودن میز و وجود نیمکت به جای صندلی نیز وجود دارد.

میز ناهار خوری چستر مافیا با رنگ طوسی و صورتی
مشاهده بیشتر عکس ها و قیمت میز ناهار خوری چستر مافیا

میز ناهار خوری چستر مارشال

جنس صندلی و پایه های میز از جوب روس است که از یک صفحه ام دی اف برای تکمیل میز استفاده شده است. طراحی این محصول در عین سادگی کاملا شیک است و مناسب افرادی است که از تزیینات اضافه دوری می کنند. امکان انتخاب رنگ چوب از میان رنگ های فندقی، سفید و طلایی وجود دارد. روکش صندلی ها از جنس پارچه مازراتی می باشد که می توانید ترکیب چرم و پارچه را نیز انتخاب کنید. این محصول در تعداد 4، 6 و 8 نفره قابل سفارش است و پس از 14 تا 18 روز کاری به دست شما می رسد.

خرید و مشاهده قیمت میز ناهار خوری چستر مارسال به رنگ قهوه ای کرم نسکافه ای
مشاهده بیشتر عکس ها و قیمت میز ناهار خوری چستر مارشال

مدل میز ناهار خوری کم جا 

در این قسمت با سه مدل از میزهای ناهار خوری کم جا در وب سایت فروشگاه دیجی چوب آشنا می شوید. این سرویس ها معمولا کوچک تر هستند و فضای کمتری را نسبت به بقیه مدل ها اشغال می کنند؛ بنابراین برای خانه های آپارتمانی کوچک بسیار مناسب می باشند.

میز ناهار خوری کم جا 4 نفره گرد سفید
مشاهده بیشتر عکس ها و قیمت میز ناهار خوری کم جا 4 نفره گرد 

میز ناهار خوری کم جا گرد یا مربع

این سرویس چوبی به گونه ای طراحی شده است تا صندلی ها در زیر میز قرار بگیرند و نیاز به فضای اضافه نداشته باشند. این محصول نیز از جنس چوب روس و صفحه ام دی اف ساخته شده است و شما می توانید رنگ آن را از میان رنگ های فندقی روشن، فندقی تیره، عسلی، سفید، استخوانی، طلایی و نقره ای انتخاب کنید. همچنین در صورت نیاز، وجود یا عدم وجود شیشه روی صفحه میز را نیز مشخص کنید. میز کم جا مربع فقط در تعداد 4 نفره تولید می شود ولی میز گرد، هم به صورت 4 نفره و هم 6 نفره، ساخته می شود.

میز ناهار خوری  کم جا مربع 4 نفره
مشاهده بیشتر عکس ها و قیمت میز ناهار خوری کم جا مربع 

میز ناهار خوری کم جا 6 نفره بیضی

اگر به دنبال یک میز ناهار خوری 6 نفره هستید که یک فضای رمانتیک و جذاب را فراهم کنید، میز ناهار خوری کم جا 6 نفره بیضی مناسب شماست. پایه های  این سرویس از جنس چوب روس و صفحه آن از ام دی اف با کیفیت تولید شده است. پایه های صندلی حالت دایراه ای شکل دارند و میز نیز یک تکه در وسط قرار دارد که یک حس نوستالژی را به شما منتقل می کنند. این محصول قابلیت انتخاب پارچه دارد و پایه ها از چوب و صفحه میز از ام دی اف ساخته شده است. پیش از اینکه این مدل را انتخاب کنید، باید حواستان باشد که میز بیضی باید در کناره های اتاق یا وسط آشپزخانه قرار بگیرد و ممکن است فضای بیشتری را اشغال کند. حال با توجه به فضای خود، اگر تصمیم به خرید این محصول را دارید، از بین رنگ های فندقی، سفید، مشکی و طلایی رنگ مدنظرتان را انتخاب کنید.

میز ناهار خوری کم جا 6 نفره بیضی
مشاهده بیشتر عکس ها و قیمت میز ناهار خوری کم جا 6 نفره بیضی

میز ناهارخوری ایتالیایی کم جا

میز ناهار خوری ایتالیایی کم جا در تعداد 2 و 4 نفره قابل تولید است. این سرویس چوبی با چوب روس، صفحه ام دی اف گرد و پارچه مازراتی ساخته می شود. شما می توانید از میان رنگ های عسلی، فندقی و سفید، یکی را انتخاب کنید و پس از تکمیل سفارش، محصول موردنظر را دریافت کنید و از زیبایی، راحتی و کیفیت آن لذت ببرید.

میز ناهار خوری کم جا دو نفره ایتالیایی
مشاهده بیشتر عکس ها و قیمت میز ناهار خوری کم جا 2 نفره ایتالیایی

بررسی قیمت میز ناهار خوری در یافت آباد

یافت آباد تهران یکی از مناطقی است که امروزه به بورس خرید لوازم چوبی تبدیل شده است و برخی افراد برای خرید سرویس خواب، مبلمان و میز ناهار خوری به نمایشگاه هایی که در یافت آباد قرار دارد، می روند. اما چندین نکته وجود دارد. اول اینکه اگر بتوانید هر چیزی را به صورت آنلاین خریداری کنید، دیگر نیاز نیست در ترافیک شهر زمان زیادی را صرف کنید و مغازه ها را یک به یک بگردید تا محصول مورد نظرتان را بیابید. بلکه تنها با چند کلیک می توانید تنوع محصولات را ببینید و مدل مناسب را خریداری کنید.

مورد دوم اینکه وقتی یک فروشگاه تاسیس می شود هزینه های مختلف همچون اجاره، قبض و غیره را به همراه دارد که تمام این هزینه ها روی قیمت گذاری محصول تاثیر دارند و قیمت نهایی را افزایش می دهند. حال اینکه فروشگاه اینترنتی دیجی چوب هزینه های این چنینی ندارد و یک تولیدکننده است. بنابراین با خرید بدون واسطه محصول از دیجی چوب، می توانید سریس مورد نظرتان را با بهترین قیمت خریداری کنید.

 

 

 

# تهیه شده توسط گروه توسعه و دکوراسیون دیجی چوب #

 # استفاده از مطلب با ذکر منبع بلا مانع است #

ارسال نظر

صفرپور :
1 0
چقدر میز ناهار خوری شیکی تولید می کنید من قصد خرید از شما رو دارم
مدیریت :
1 1
سلام و عرض ادب در خدمتتون هستیم
ناصر :
0 0
سلام مدل میز ناهار خوری هایی که الان جدیدا مد شده پایه هاشون پیچی هستش خوب هستن؟ بهتر نیست پایه ها از همون اول روی میز غذاخوری بسته شده باشه ؟؟
مدیریت :
0 0
سلام و عرض ادب اگر از لوازم و یراق خوب استفاده شده باشه بله پایه پیچی هم خوب هست. بیشتر برای منازلی که طبقات بالا هستند و هر ساله اسباب کشی دارند مناسب هست
نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
نظر مشتریان ما
مجوز ها و تقدیر نامه ها
نمایش همه
علاقه مندی ها ()