02141256562
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | جمعه 6 بهمن 1402 در ساعت 17 : 16 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )
از کدوم فروشگاه اینترنتی خرید کنم؟

 از کدوم فروشگاه اینترنتی خرید کنم و ازکدوم خرید نکنم؟؟

امروزه با بیشتر شدن فروشگاه های اینترنتی و کلاه برداری های متعددی که در اخبار به گوش می رسد، دیگه چطور میشه به این فروشگاه ها اعتماد داشت؟ چطور میشه بین فروشگاه های قابل اعتماد و کلاه بردار تمیز قائل شد؟؟

برای متوجه شدن فروشگاه های اینترنتی کلاه بردار از فروشگاه های واقعی و قابل اعتماد، وزارت صنعت، معدن، تجارت چاره ای اندیشیده به اسم نماد اعتماد الکترونیک. این نماد که در اختصار از آن به نام *** ای نماد (ENAMAD) ***  یاد میشه تنها به فروشگاه هایی اعطا میشه که دارای شرایط خاص و از پیش تعیین شده در سایت رسمی این وزرات خانه می باشند، داده خواهد شد که شرایطی بسیار سفت و سختی دارد. (شرکت در آزمون قوانین تجارت الکترونیک، اخذ مدارک هویتی، دارا بودن سایت مورد تایید آن وزارت خانه، داشتن درگاه الکترونیکی یکی از بانک های مورد تایید بانک مرکزی و سایر موارد جهت حصول اطمینان از واقعی بودن مدیریت و قابل پیگیری بودن در صورت بروز مشکلات و شکایات)

اما چطور میشه تشخیص داد که این نماد که در سایت برخی از فروشگاه ها اینترنتی گذاشته شده، واقعی هست یا تقلبی؟

برای این کار 2 راه وجود داره:

راه اول: بر روی نماد اعتماد الکترونیک که باید در صفحه اول تمام فروشگاه های دارای این گواهی نامه هستند، نصب شود، کلیک کرده تا مشخصات کامل فرد اداره کننده آن فروشگاه را براحتی ببینید.

راه دوم: به سایت ENAMAD.IR  مراجعه کرده و بر روی کلمه لیست کسب و کار های دارای نماد کلیک کرده و نام فروشگاه یا آدرس دامنه آن فروشگاه را تایپ کرده و با جستجو از دارا بودن نماد اعتماد سایت اطمینان حاصل کنید.

با فروشگاه اینترنتی دیجی چوب هوشمندانه خرید کنید.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 3 کاربر
نظر مشتریان ما
مجوز ها و تقدیر نامه ها
نمایش همه
علاقه مندی ها ()