02141256562
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | یکشنبه 23 مهر 1402 در ساعت 29 : 18 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )
پرفروش ترین مدل میز ناهار خوری چوبی

پرفروش ترین میز ناهار خوری چوبی

میز ناهار خوری یکی از مهمترین عناصری است که در طراحی دکوراسیون داخلی از آن استفاده می شود. در حقیقت، میز ناهار خوری فضای خوبی را برای صرف یک صبحانه لذیذ و داشتن گفتگویی گرم و صمیمی ایجاد می‌ کند. میزهای ناهار خوری چوبی جز رایج ترین و پر طرفدار ترین میزهای ناهار خوری هستند. این میزها تنوع فوق‌ العاده ای داشته و برای هر سلیقه ای پیشنهاد می شوند.‌ در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا مطالب بیشتری را در رابطه با میزهای ناهار خوری چوبی بررسی کنیم.

ویژگی های میز ناهار خوری چوبی

با جستجویی کوتاه در بازار، میتوان میزهای ناهار خوری را در انواع مختلفی از طرح، رنگ و مدل مشاهده کرد. به طور معمول میزهای ناهار خوری از چوب، فلز و یا پلاستیک ساخته می شوند. از میان این سه متریال، میزهای ناهار خوری چوبی از محبوبیت بسیار زیادی برخوردارند. چوب عنصری انرژی بخش و الهام گرفته از طبیعت است. بدون شک میتوان گفت که این مدل میز ناهار خوری جز اولویت های اصلی همه افراد است. جذابیت، شکوه و زیبایی خاصی که بافت چوب دارد، باعث می شود که دکوراسیون داخلی خانه از این رو، به آن رو شود. این مدل میز ناهار خوری می تواند خیلی سریع با تمامی سبک های مدرن و کلاسیک هماهنگ شود.

مدل میز ناهار خوری چوبی فردریک

همانطور که می‌ دانید، میز ناهار خوری جز آن دسته از عناصری است که فضای زیادی را به خود اختصاص داده و تاثیر بسیاری در طراحی دکوراسیون داخلی دارد. از این رو هنگام خرید میز ناهار خوری، باید به رنگ و مدل آن توجه زیادی داشته باشید.

  بیشتر بخوانیم: قیمت میز ناهار خوری 4 نفره به چه عواملی بستگی دارد؟

اهمیت رنگ در طراحی میز های ناهار خوری چوبی

رنگ چوب و پارچه در طراحی میز ناهار خوری چوبی بسیار مهم است. امروزه طیف گسترده ای از پارچه های مختلف با رنگ و بافت‌ های متفاوت وجود دارد که میتوان از آنها در طراحی میز ناهار خوری چوبی استفاده کرد.‌ در ساخت این عناصر، دست طراحان برای انتخاب چوب باز است. در حقیقت، افراد می توانند با توجه به مدل و نوع میز ناهار خوری، جنس مورد نظر را برای شروع کار انتخاب کنند. چوب و پارچه ای که در نهایت به میز ناهار خوری تبدیل می شوند، باید با یکدیگر هماهنگ و موزون باشند‌.

میز ناهار خوری چوبی فندقی

بدون شک آشپزخانه یکی از پر تردد ترین قسمت های خانه است. بسیاری از افراد معتقدند که هر چقدر پارچه میز ناهار خوری تیره تر باشد، آلودگی های آن کمتر دیده می شود. پارچه تیره در کنار چوب رنگ روشن، ترکیب جذابی را در ساختار میز ناهار خوری ایجاد می ‌کند. انتخاب پارچه های تیره رنگ برای خانواده هایی که کودک خردسال دارند، می تواند گزینه بسیار مناسبی باشد. انتخاب میز ناهار خوری تک رنگ ممکن است کمی کسل کننده به نظر برسد.

علاوه بر موارد گفته شده، باید به ترکیب و هماهنگی رنگ پارچه و چوب نیز بسیار دقت کنید. در واقع، در طراحی یک میز ناهار خوری چوبی با کیفیت، رنگ های انتخاب شده باید بتوانند جلوه خوبی را در ظاهر کلی آن به وجود آورند. ترکیب رنگ های خنثی با پالت های سرد و گرم، ایده بسیار جذابی است. در انتخاب رنگ ها دقت کنید و تشخیص دهید که چه پالتی برای دکوراسیون منزلتان مناسب‌ تر است.‌

میز ناهار خوری چوبی صفحه روکش چوب گردو

جدید ترین مدل میز ناهار خوری چوبی 1402

همانطور که پیشتر هم گفته شد، میزهای ناهار خوری چوبی مدل های مختلفی دارند. این میزها معمولا در ابعاد مربعی، گرد و هندسی نامتقارن ساخته می شوند. خوشبختانه با گسترش صنایع چوبی، امروزه افراد زیادی هستند که در طراحی و ساخت انواع مختلفی از میزهای ناهار خوری چوبی مشغول به کار هستند. طراحی میز، صندلی ها، نوع پارچه، جنس چوب، بافت متریال و ارتفاع سطوح، از جمله مواردی هستند که بین میزهای ناهار خوری چوبی تمایز ایجاد می کنند.

  بیشتر بخوانیم: پرفروش ترین مدل میز ناهار خوری 4 نفره

با مراجعه به مراکز بزرگی مثل فروشگاه دیجی چوب، می توانید با تنوع گسترده ای از جدیدترین مدل های میز ناهار خوری چوبی مواجه شوید. میزهای ناهار خوری چوبی روستیک، سلطنتی، ایتالیایی و فانتزی برخی از مدل های این نوع میز ناهار خوری هستند. هر یک از این مدل ها ویژگی خاص خود را دارند که با توجه به دکوراسیون خانه و خواسته مشتری، انتخاب و خریداری می شوند‌.

میز ناهار خوری چوبی جدید

عوامل موثر در قیمت میز ناهار خوری چوبی

مسلما عوامل بسیار زیادی در تعیین قیمت میزهای ناهار خوری چوبی تاثیر دارند.‌ افزایش و یا کاهش قیمت میزهای ناهار خوری چوبی، مستقیماً به کیفیت و عملکرد این موارد بستگی دارد. برخی از عواملی که در قیمت میزهای ناهار خوری چوبی موثر است عبارتند از:

  •  کیفیت چوب:

    اولین نکته در ساختار میزهای ناهار خوری چوبی، کیفیت چوب است. کیفیت، برش و بافت چوب تاثیر زیادی در قیمت نهایی محصول دارد. علاوه بر این موارد، جنس و نوع چوب نیز جز مهمترین پارامترها برای تعیین قیمت میز هستند.
  •  جنس پارچه:

    در ساخت برخی از میزهای ناهار خوری چوبی از پارچه استفاده می شود. پارچه ها دنیای بسیار گسترده ای دارند. هر چقدر جنس و دوخت پارچه بهتر باشد، قیمت میز ناهار خوری به طبع افزایش می یابد‌.
  •  کیفیت ساخت:

    یک میز ناهار خوری با کیفیت، مسلما توسط افراد متخصص و حرفه ای ساخته می شود. در فرایند ساخت این میزها، قطعات چوبی باید با ظرافت خاصی برش داده شوند. کیفیت ساخت تاثیر زیادی در دوام و ماندگاری میز ناهار خوری چوبی دارد.
  • ابعاد و ساختار میز ناهار خوری: قاعدتا هر چقدر ابعاد و اندازه میز ناهار خوری بزرگتر باشد، قیمت آن نیز به مراتب بیشتر خواهد شد. ابعاد، ظرافت و برش کاری هایی که در ساخت میز ناهار خوری چوبی استفاده می شود، در تعیین قیمت نهایی نقش مهمی دارد.

 کلام آخر

همانطور که مشاهده کردید، در این مقاله به بررسی میزهای ناهار خوری چوبی و ویژگی‌ آنها پرداختیم‌. میزهای ناهار خوری عمدتا از متریال چوب ساخته می شوند. در میان انبوهی از مدل های میز ناهار خوری، انواع چوبی آن از محبوبیت خیلی خوبی برخوردارند.‌ میزهای ناهار خوری چوبی الگوی خاصی از طبیعت را در ساختار خانه ایجاد می کنند که بسیار نشاط بخش و با طراوت است.‌ فروشگاه دیجی چوب یکی از بهترین مراکز خرید دکوراسیون داخلی است که به ساخت انواعی از میزهای ناهار خوری، مبلمان، سرویس خواب، میز تلویزیون و... می پردازد. شما می توانید برای داشتن خریدی امن و مطمئن به این فروشگاه مراجعه کنید‌.


# تهیه شده توسط گروه توسعه و دکوراسیون دیجی چوب #

 # استفاده از مطلب با ذکر منبع بلا مانع است #

نظر شما نسبت به مقاله دیجی چوب چطور بود؟

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
نظر مشتریان ما
مجوز ها و تقدیر نامه ها
نمایش همه
علاقه مندی ها ()