02141256562
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | چهارشنبه 10 خرداد 1402 در ساعت 17 : 19 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )
اصول چیدمان سرویس خواب

نحوه چیدمان سرویس خواب و تأثیر آن بر دکوراسیون

اگر با نحوه چیدمان سرویس خواب و تأثیر آن بر دکوراسیون اتاق خواب خود آشنایی داشته باشید می توانید این محصولات را به بهترین شکل ممکن در اتاق هایی با ابعاد مختلف قرار دهید. این امر می تواند به استفاده صحیح از تمامی فضای موجود در اتاق و همچنین ایجاد نظم و زیبایی در دکوراسیون اتاق خواب بیانجامد. لذا بهتر است قبل از خرید سرویس خواب و چیدمان آن در اتاق، به نحوه چیدمان این محصولات، ابعاد اتاق و سلایق خود توجه نموده و سپس انتخابی ایده آل داشته باشید.

البته در این موارد باید به اجزای سرویس خواب، ابعاد آن و مواردی از این دست دقت کنید. روحیات و قوانین روانشناختی را نیز در نظر بگیرید. بر همین اساس کارشناسان فعال در مراکز تخصصی تولید و عرضه انواع سرویس خواب مانند دیجی چوب، به مشتریان توصیه می کنند در این موارد با اصول چیدمان انواع سرویس خواب آشنا شده و بر اساس این مسائل، سرویس خواب مورد نظر را به بهترین شکل ممکن در اتاق خواب بچینند.

سرویس خواب اسپرت سفید

 اصول چیدمان سرویس خواب چیست؟

طبق نظر کارشناسان دیجی چوب، برای این که سرویس خواب مد نظر خود را به خوبی در اتاق خواب خود بچینید باید به یک سری اصول و قواعد عمل کنید. البته باید در نظر داشت که برای چیدمان هر کدام از انواع سرویس خواب دو نفره، سرویس خواب نوجوان و چیدمان سرویس خواب در اتاق خواب کودک باید به نکات مختلفی توجه کرد.

اما به صورت کلی می توان در مورد چیدمان سرویس خواب چنین بیان کرد که وجود فاصله مناسب از دیوارها، عدم دید مستقیم تخت خواب از درب ورودی اتاق، ایجاد فضای کافی برای رفت و آمد و ... از اصولی هستند که باید در چیدمان سرویس خواب رعایت شوند.

به منظور برخورداری از چیدمان مناسب انواع سرویس خواب، در ادامه به بررسی نحوه چیدمان این محصولات در اتاق خواب پرداخته شده است.

 نحوه چیدمان سرویس خواب دو نفره

نحوه چیدمان سرویس خواب دو نفره با سرویس خواب های تک نفره، تفاوت بسیار زیادی دارد. در چیدمان این محصول باید به حریم خصوصی زوجین توجه شده و چیدمان این محصولات به گونه ای باشد که دید افراد دیگر تا حد ممکن، محدود شود. در ضمن طبق نظر طراحان دیجی چوب، اگر اتاق خواب منزل، بزرگ باشد می توان از تخت خواب های اسپرت، کلاسیک و ... در سایز کینگ یا همان بزرگ استفاده کرد. این امر به آرامش افراد در هنگام خواب و برخورداری از فضای کافی در طول شب و به هنگام خواب کمک می کند.

سرویس خواب دو نفره اسپرت فندقی

البته به دلیل این که بسیاری از کاربران در منازل اجاره ای زندگی می کنند و ابعاد اتاق خواب در منازل مختلف با هم فرق دارد می توان از تخت خواب های دو نفره استاندارد استفاده نمود. در این حالت به وجود فاصله از دیوارها، وجود فضای لازم برای رفت و آمد، چیدمان اصولی دراور و پاتختی ها نیز باید دقت شود. لازم است به امنیت روانی زوجین به هنگام خواب نیز توجه شود. در ضمن سعی کنید تخت خواب در وسط و یا در نزدیکی یکی از دیوارها قرار گیرد.

 آشنایی با اصول چیدمان سرویس خواب نوجوان

چیدمان اتاق نوجوان به سبب تمایلات و روحیاتی که دارد باید به صورت اصولی باشد. البته در این میان باید به جنسیت نوجوان نیز توجه نموده و با توجه به دختر یا پسر بودن، از عناصر مناسب و رنگ های متفاوت استفاده شود.

اما در مورد نحوه چیدمان سرویس خواب اتاق نوجوان باید به این نکته اشاره داشته باشیم که در انتخاب سرویس خواب، به رنگ این محصول توجه کنید. این که این سرویس خواب برای دختر یا پسر نوجوان انتخاب می شود می تواند در انتخاب رنگ آن تأثیر بگذارد. نکته مهم در انتخاب رنگ سرویس خواب، علاوه بر توجه به جنسیت، توجه به نورگیری اتاق است. برای اتاق های نورگیر، رنگ های ملایم تا تیره می تواند مناسب باشد؛ اما برای اتاق هایی با نور کم باید از رنگ های روشن استفاده کرد.

سرویس خواب اسپرت کلاسیک سفید رنگ

در چیدمان سرویس خواب به این نکته توجه کنید که فضای کافی برای قرار دادن میز مطالعه یا کامپیوتر نیز ایجاد شود. به ایجاد فضای راحت برای رفت و آمد نیز دقت کنید. در صورتی که نوجوان خواهان قرار دادن المان های دیگر تفریحی، تزئینی و ... در اتاق است باید ابعاد سرویس خواب را متناسب با فضای در دسترس انتخاب کنید.

وجود اجزایی چون دراور، آینه قدی و ... نیز از نکات مهمی است که باید در نظر گرفته شود. دقت کنید که از قرار دادن تخت خواب جلوی پنجره اتاق خودداری کنید، زیرا ممکن است تحت تأثیر عواملی چون صدای باد، رعد و برق و ... نوجوان دچار هراس شود.

 اصول چیدمان سرویس خواب کودک

در صورتی که کودکی در منزل داشته و قصد خرید و چیدمان سرویس خواب جدید در اتاق وی را دارید توصیه می شود سرویس خواب را متناسب با روحیات کودکان، توجه به حفظ ایمنی وی و با در نظر گرفتن جنسیت کودک خریداری کنید. این موضوع را در چیدمان سرویس خواب در اتاق کودک نیز در نظر بگیرید.

چیدمان سرویس خواب در اتاق کودک باید به گونه ای باشد که حرکت و بازی او را در اتاق محدود نکند. در ضمن به دلیل روحیات کودک و با توجه به قوانین روانشناختی کودک، باید از سرویس خواب هایی با طرح های خلاقانه در اتاق کودک استفاده شود.

در چیدمان این محصولات به این نکته توجه کنید ایمنی کودک در اتاق به خطر نیافتد. از این رو ارتفاع سرویس خواب و لبه های آن باید ایمن باشند. سرویس خواب را در کنار پنجره قرار ندهید. فرشی نرم در اتاق کودک پهن کنید تا به هنگام پایین آمدن از تخت خواب دچار مشکل نشود.

استفاده از تزئینات زیبا مانند توری و یا خرید سرویس خواب هایی با طرح های کارتونی می تواند به زیباتر شدن چیدمان اتاق کودک کمک کند. کمد، پاتختی و فایل سرویس خواب نیز می تواند به جادار بودن فضا کمک کرده و از ریخت و پاش اضافی جلوگیری نماید.

 سخن پایانی

در صورت تمایل به خرید سرویس خواب جدید برای اتاق زوجین، نوجوان و کودک، توصیه می شود خرید خود را از مراکز معتبر انجام دهید. دیجی چوب به عنوان یکی از معتبرترین مراکز تولید و عرضه انواع سرویس خواب اسپرت، کلاسیک و سلطنتی، گزینه مناسبی برای این کار خواهد بود.

در این مرکز انواع سرویس خواب با طرح، رنگ و سبک های مختلف تولید شده و به مشتریان ارائه می گردد. با مراجعه به سایت این مجموعه و بازدید از محصولات و مشخصات آنها، می توانید خریدی سریع، راحت و متناسب با سلیقه و شرایط خود را تجربه کنید. در ضمن کارشناسان این مرکز آماده ارائه هر گونه راهنمایی در زمینه انتخاب و چیدمان انواع سرویس خواب به مشتریان عزیز هستند. لازم به ذکر است که به دلیل عرضه مستقیم محصولات دیجی چوب، قیمت تمامی محصولات به صورت منصفانه تعیین شده اند.

# تهیه شده توسط گروه توسعه و دکوراسیون دیجی چوب #

 # استفاده از مطلب با ذکر منبع بلا مانع است #

نظر شما نسبت به مقاله دیجی چوب چطور بود؟

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
نظر مشتریان ما
مجوز ها و تقدیر نامه ها
نمایش همه
علاقه مندی ها ()