02141256562
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | ﺳﻪشنبه 26 ارديبهشت 1402 در ساعت 46 : 15 دقیقه | نظرات کاربران ( 1 )
تخت باکس دار یا تخت با کفی جکدار؟

خرید سرویس خواب زیر کشو دار یا خرید کفی تخت جکدار

خواب یکی از مهمترین فرایندهای زندگی است و مقدار و کیفیت آن، تاثیر مستقیمی در سلامت و شادابی بدن دارد.  تخت خواب به عنوان یک وسیله راحتی، نقش مهمی را در داشتن یک خواب خوب و مفید ایفا می کند. تخت خواب های جک دار و کشویی دو مدل از رایج ترین تخت خواب های موجود در بازار هستند. در کنار عملکرد خاصی که این تخت خواب ها دارند، یکسری خصوصیات ویژه در آنها تعبیه شده است تا افراد بتوانند زندگی راحت تری را تجربه کنند. اکنون سوالی که می تواند پیش بیاید این است که خرید سرویس خواب های کشودار مثل سلنا، آپیروس و ماریا بهتر است یا انتخاب تخت های کاربردی جک دار؟ در ادامه مطلب با سایت دیجی چوب با ما همراه باشید تا تفاوت این دو مدل تخت خواب را با یکدیگر بررسی کنیم.

 تخت خواب جک دار

تخت خواب با کفی تخت جک دار یکی از رایج ترین مدل های تخت خواب بوده و از محبوبیت خاصی برخوردارند. این تخت خواب ها در مدل های مختلفی با ابعاد متفاوت در بازار یافت می شوند. تخت خواب های جک دار در واقع به تخت خواب هایی گفته می شود که کفی و تشک آنها به کمک یک جک هیدرولیکی به سمت بالا کشیده می شود. با کشیدن این اهرم، زاویه ۴۵ درجه ای در زیر تخت ایجاد می شود تا افراد بتوانند خیلی راحت به این فضا دسترسی پیدا کنند. این قسمت می تواند برای قرار دادن وسایلی مثل پتو مسافرتی، ساک، باکس های مختلف و... بسیار مناسب باشد.

  بیشتر بخوانیم: تخت خواب باکس دار یا تخت تاشو؟؟

با خرید این تخت خواب دیگر نیاز نیست که نگران وسایل اضافی خانه باشید. شما می توانید همه این وسایل را به دور از چشم و درست در زیر تخت خواب خود، قرار دهید. قطعاتی که در این تخت خواب ها وجود دارند، باید با دقت و اصول خاصی به یکدیگر متصل شوند‌. در صورتی که نصب این اتصالات به درستی انجام نشود، با هر بار باز کردن جک، تخت خواب آسیب دیده و ممکن است به افراد صدمه وارد کند.

مشاهده سرویس خواب سلطنتی طلایی لاله

مزایای تخت جک دار

تخت خواب های جک دار ویژگی های خاصی دارند. در این مدل تخت خواب، کفی تخت به کمک یک شاسی به سمت بالا جا به جا می شود. در زیر تشک این تخت خواب ها فضایی وجود دارد که برای قرار دادن وسایل اضافی بسیار مناسب است. در واقع افراد می توانند با خرید سرویس خواب با کفی جکدار با یک تیر دو نشان بزنند؛ هم تخت خواب داشته باشند و هم یک انباری جادار زیر تخت.

کوچک بودن اتاق خواب ها باعث می شود که خیلی از افراد از خرید تخت خواب صرف نظر کنند. تخت خواب های جک دار این امکان را فراهم می کنند که ساکنین بتوانند همزمان با داشتن تخت خواب، یک انباری مفید و کاربردی نیز داشته باشند. تشک و کفی که برای این مدل تخت خواب در نظر گرفته می شود، می تواند به صورت آماده و یا با استفاده از پیچ بر روی بدنه اصلی فیکس شود. 

کاربرد تخت خواب های جک دار

همانطور که پیشتر هم گفته شد، تخت خواب های جک دار برای خانه های کوچک و نقلی بسیار مناسب هستند؛ چرا که می توانند همزمان نقش یک تخت خواب و یک انباری کاربردی را ایفا کنند‌. کمد و دراور جز مهمترین عناصری هستند که در نظم دهی و چیدمان وسایل خانه اهمیت بسیار زیادی دارند. امروزه با کاهش متراژ خانه ها و کوچک شدن فضای داخلی آنها، خیلی از مواقع استفاده از دراور و کمد مجزا وجود ندارد. در این شرایط، خرید  تخت خواب های جک دار گزینه بسیار خوبی است.

  بیشتر بخوانیم: جدید ترین مدل سرویس خواب عروس

از فضایی که در زیر این نوع تخت خواب وجود دارد، میتوان به عنوان کمد و دراور استفاده کرد. تنها باید کمی ابتکار به خرج دهید تا بتوانید در عین داشتن تخت خوابی خوب و راحت، یک کمد مخفی و کاربردی نیز داشته باشید. انتخاب تخت خواب های جک دار باعث صرفه جویی در بسیاری از هزینه های اضافی می شود. با خرید این تخت خواب شما دیگر نیازی به خریدن کمدها و بوفه های جاگیر ندارید.

 تخت خواب زیر کشو دار و باکس دار

مشاهده سرویس خواب زیر کشو دار سلنا

  •  تخت خواب باکس دار و زیر کشو دار

تخت خواب های کشویی نوع دیگری از تخت خواب ها هستند که دنیای بسیار متنوعی دارند. امروزه این تخت خواب ها در طراحی ها و مدل های فوق ‌العاده جذابی ساخته و به بازار عرضه می شوند. همانطور که می دانید، در ساختار این تخت خواب ها یکسری کشو تعبیه شده است. از این کشوها برای قرار دادن لباس و وسایل مختلف استفاده می شود. در برخی از مدل های این تخت خواب، کشو نقش تخت خواب دوم را ایفا می کند. در حقیقت، در این کشو یک تشک دیگر قرار داده می شود که بسیار کاربردی و مفید است. این کشو که در اصل تخت خواب است، خیلی سریع و راحت در دسترس قرار می گیرد. ساکنین می توانند در مواقعی که مهمان دارند، از این تخت خواب کاربردی استفاده کنند.

 تخت خواب باکس دار سفید

مشاهده سرویس خواب زیر کشو دار سیروان

 کاربرد تخت خواب های کشویی

در صورتی که خانه کوچکی دارید، این تخت خواب ها نیز می توانند گزینه بسیار خوبی باشند. فضای اضافی که این تخت خواب در اختیار شما قرار می دهد، می تواند برای چیدمان لباس و وسایل و یا ایجاد یک تخت خواب جدید مناسب باشد‌. این تخت ها در مدل های بسیار متنوعی طراحی می شوند که شرایط را برای انتخاب مشتریان بسیار آسان و راحت می کند.

 سرویس خواب کشو دار

مشاهده سرویس خواب زیر کشو دار سامیار

 تفاوت تخت خواب جک دار و تخت خواب باکس دار

با وجود کاربرد یکسانی که این دو تخت خواب دارند، در یکسری از موارد با یکدیگر متفاوت هستند. برخی از تفاوت های تخت خواب جک دار و کشویی عبارتند از:

  •  مقدار فضای اضافی:

تخت خواب های جک دار فضای گسترده ای را برای تعبیه وسایل اضافی در اختیار افراد قرار می دهند. در این تخت خواب ها، میتوان از تمام فضای زیر تشک به طور کامل استفاده کرد. این ویژگی در تخت خواب های کشویی تا حدودی صدق نمی کند. در حقیقت از فضایی که در کشوهای تخت خواب کشویی وجود دارد، نمیتوان بهره کامل را برد.

  •  نوع دسترسی:

از دیگر تفاوت های این دو تخت خواب، میتوان به عملکرد و دسترسی آنها اشاره کرد. برای استفاده از فضای اضافی تخت های جک دار، تنها کافیست که با یک حرکت کفی تخت را به سمت بالا بکشید. اما در تخت خواب های کشویی این کار با بیرون کشیدن کشوها انجام می شود. در این تخت خواب ها گاهی ممکن است به دلیل ساختار خاصی که کشو ها دارند، دسترسی به مناطق اضافی کمی دشوار باشد.

  •  نظافت تخت خواب:

مورد بعدی، بحث تمیز کردن و نظافت تخت خواب ها است. مسلما تمیز کردن فضای زیر تخت خواب هر چند وقت یکبار انجام می شود. تخت خواب های جک دار این فرایند را بسیار راحت کرده ‌اند. برای تمیز کردن فضای زیر این تخت خواب، تنها باید شاسی تخت به سمت بالا هدایت شود. در تخت خواب کشویی، تمیز کردن زیر تخت خواب به این صورت انجام نمی شود. در این تخت خواب ها نظافت زیر تخت خواب، یا با جا به جایی آن و یا در صورت امکان، با بیرون کشاندن کشوها انجام می شود. همانطور که دیدید تخت خواب های جک دار به نسبت تخت های کشویی، نظافت راحت تری دارند.

 کلام آخر

همانطور که مشاهده کردید، در این مقاله به بررسی تفاوت بین تخت خواب های جک دار و تخت خواب های کشویی پرداختیم. هر دو مدل، ویژگی ها و خصوصیات خاص خود را دارند. در این دو تخت خواب، فضای اضافه ای در اختیار شما قرار داده می شود تا بتوانید وسایل اضافی خود را در آنجا قرار دهید. قبل از انتخاب تخت خواب بهتر است ابتدا خوب تحقیق کنید، سپس مدل مورد نظر خود را از یک مرکز معتبر بخرید. فروشگاه بزرگ دیجی چوب با داشتن سابقه ای درخشان در زمینه فروش انواع مبلمان، تخت خواب، میز ناهار خوری، سرویس چوب، میز تلویزیون و...، می تواند تجربه خریدی امن و مطمئن را برای شما به ارمغان بیاورد.

# تهیه شده توسط گروه توسعه و دکوراسیون دیجی چوب #

 # استفاده از مطلب با ذکر منبع بلا مانع است #

نظر شما نسبت به مقاله دیجی چوب چطور بود؟

ارسال نظر

شیما :
0 0
سلام وقتتون بخیر ممنون از مقاله خوب تون میشه راهنمایی کنید مدل سرویس خواب سلنا که گذاشتید توی مقاله هر دو طرف کشو داره یا یک طرف! بعد ارسال تون برای تهران رایگان هست!
مدیریت :
0 0

سلام و عرض ادب وقت شما هم بخیر
سرویس خواب سلنا هر دو طرف کشو و باکس داره و ارسال تهران رایگان هست تا درب ساختمان

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
نظر مشتریان ما
مجوز ها و تقدیر نامه ها
نمایش همه
علاقه مندی ها ()