02141256562
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | پنجشنبه 19 آبان 1401 در ساعت 1 : 19 دقیقه | نظرات کاربران ( 1 )
تخت خواب باکس دار یا تخت خواب تاشو

تخت خواب باکس دار یا تخت خواب تاشو کدام برای خرید مناسب هست

امروزه با کوچکتر شدن خانه ها، استفاده درست و بهینه از فضا اهمیت زیادی دارد. به همین منظور تخت خواب های تاشو و باکس دار طراحی شدند تا مشکل کمبود فضا را در آپارتمان های کوچک برطرف کنند. تخت خواب های تاشو این قابلیت را دارند که در طول روز جمع شوند و فضایی را اشغال نکنند و در موقع خواب باز شوند. تخت خواب های باکس دار نیز دارای کشوهایی با ابعاد مختلف هستند. این کشوها در کناره ها و قسمت جلوی تخت وجود دارند و به شما کمک می کنند تا از فضای زیر تخت خواب نیز به عنوان کمد استفاده کنید و یک سری از وسایل خود را آنجا قرار دهید. اما به هر حال این دو نوع تخت خواب در کنار مزایایی که دارند، معایبی هم به همراه دارند. در ادامه این مطلب بیشتر با این تخت خواب ها آشنا می‌شوید.

مزیت خرید تخت خواب باکس دار (تخت زیر کشو دار)

تخت خواب باکس دار دارای مزیت های زیادی است. اولین مزیت این نوع تخت خواب را می توان داشتن فضای زیاد زیر تخت و اطراف آن دانست. این خصوصیت برای زوج‌ های تازه عروس و کسانی که در آپارتمان های کوچک زندگی می کنند و کمدهای بزرگ و جا دار ندارند، بسیار اهمیت دارد. در کناره ها و جلوی این نوع تخت خواب، یک سری کشو در ابعاد مختلف تعبیه شده است که می توانید تعداد زیادی از وسایل خود را درون آن ها قرار دهید.

مزیت دیگر تخت خواب زیر کشو دار این است که کشوها، زیر تخت را همیشه تمیز نگه می دارد. چرا که تخت خواب های سنگین و بزرگ را نمی توان به راحتی جا به جا کرد و زیر این تخت خواب ها معمولا پر از گرد و غبار است. این گرد و غبارها سبب ایجاد آلرژی می شوند و برای برخی افراد خطرناک هستند. در نتیجه این قابلیت تخت خواب باکس دار برای دوری از بیماری برای افراد اهمیت زیادی دارد. نصب این تخت خواب نیز به آسانی انجام می شود و شما را به دردسر نمی اندازد.


بیشتر بخوانید: جدید ترین مدل سرویس خواب ترکیه


مزیت خرید تخت خواب تاشو

یکی از مهمترین مزایای تخت خواب تاشو این است که فضای کمی را اشغال می کند و برای اتاق های کوچک بسیار مناسب و کاربردی است. در طول روز می توانید تخت خواب را جمع کنید تا از فضای کم اتاق بهترین بهره را ببرید. این تخت خواب بعد از جمع شدن فقط یک دیوار یا کمد را اشغال می کند.

دومین مزیت تخت خواب تاشو چند منظوره‌ بودن آن است به این ترتیب که می توانید وسایل مورد نیاز خود مانند میز آرایش، میز تحریر، کمد و کتابخانه را یک جا و درون یک باکس بزرگ داشته باشید و دکوراسیونی زیبا به اتاق خود بدهید.

شما می توانید تخت خواب تاشو را در ابعاد، رنگ و طرح مورد نظر خود بسته به سلیقه تان سفارش دهید و فضایی جذاب را در اتاق خود ایجاد کنید. برای نصب این محصول متخصصین مربوطه باید در محل شما حاضر شوند و کار مونتاژ تخت خواب تاشو را انجام دهند.

مقایسه قیمت تخت خواب باکس دار و تخت خواب تاشو

اگر شما هم در آپارتمان های کوچک زندگی می کنید و با مشکل کمبود جا دست و پنجه نرم می کنید، باید به دنبال فکر چاره باشید! استفاده از تخت خواب تاشو و تخت خواب باکس دار تا حد زیادی این مشکل را برطرف می کند. حال که تصمیم گرفته اید یکی از این دو تخت خواب را خریداری کنید، شاید بخواهید بدانید که قیمت کدام تخت خواب برای شما به صرفه تر است.


بیشتر بخوانید: راهنمای خرید سرویس خواب


در اولین نگاه به نظر می رسد که قیمت تخت ‌های تاشو نسبت به تخت‌ های باکس دار بیشتر باشد. چرا که یک سرویس خواب چند منظوره است و همین امر دلیل گران بودن آن را توجیه می کند. اما اگر بخواهید یک سرویس خواب کامل را برای تخت خواب باکس دار خود تهیه کنید، شاید به پرداخت هزینه بیشتری نیاز داشته باشید.

به طور کلی موارد مختلفی همچون تعداد قطعات استفاده شده در تخت تاشو، کیفیت بدنه و اتصالات در تعیین قیمت نهایی محصول تاثیر دارند. هر چقدر از پروفیل ‌ها و جک های قوی تر و ضخیم تری در ساخت محصولات استفاده شود، قیمت نهایی محصول افزایش می یابد. بهتر است در زمان خرید از کیفیت جنس بدنه تخت خواب تاشو و باکس دار مطمئن شوید و به دنبال جنس ارزان نباشید. در صورتی که برای تهیه این تخت خواب ها، چوب ام‌ دی ‌اف با کیفیت به کار برده شود، عمر تخت خواب بالا می رود و ترک خوردن بدنه به این سادگی ها اتفاق نمی افتد.

معرفی سه مدل از تخت خواب های باکس دار سایت

جادار بودن سرویس خواب اسپرت سلنا آن را از بقیه سرویس خواب های موجود در بازار متمایز کرده است. با انتخاب این تخت خواب، خود را از خرید کمد های اضافی و جاگیر بی نیاز کنید. این سرویس خواب باکس ریلی، باکس داشبوردی و تعداد زیادی کشو دارد تا مشکل کمبود فضا را برای شما برطرف کند.

طراحی سرویس خواب اسپرت سامیار نیز طوری است که چاره ای برای کمبود جا پیدا کرده است. وجود باکس هایی در زیر دو طرف تخت خواب سبب شده تا مجبور به خرید دراور نباشید و لباس های خود را درون باکس ها جا دهید.

سرویس خواب آپیروس نیز دارای تخت خواب باکس دار است. این باکس ها در کناره ها و جلوی این تخت خواب قرار دارند تا علاوه بر جمع و جور بودن این سرویس خواب، فضای زیادی را در اختیار شما بگذارند.

خرید تخت خواب باکس دار یا تخت خواب تاشو (نتیجه گیری)

امروزه به دلیل کوچک بودن خانه ها همه افراد با مشکلات کمبود جا مواجه هستند. بنابراین طراحان وسایل منزل به فکر چاره افتاده اند و وسایلی همچون تخت خواب تاشو و باکس دار را برای رفع این مشکل طراحی کرده اند. در این قسمت می خواهیم ببینیم تخت خواب باکس دار مناسب تر است یا تخت خواب تاشو.

تخت خواب تاشو در طول روز از لحاظ ظاهری با یک کمد دیواری فرقی ندارد و این موضوع در زیبایی اتاق خواب شما بی تاثیر نیست. یعنی از زیبایی که یک تخت شیک به اتاق خواب شما می دهد بی بهره می مانید. همچنین ممکن است شما را با مشکلاتی همچون باز شدن خود به خودی تخت و افتادن روی افراد، خراب شدن جک، بسته شدن تخت حتی در موقع استفاده، خرابی بدنه و غیره مواجه کند.

در مقابل تخت خواب باکس دار وجود دارد که مزایای زیادی دارد. تخت باکس دار قابلیت قرار دادن وسایل را در کشوهایی در زیر تخت ممکن می سازد. ابعاد این کشوها متفاوت است و هر قسمت برای قرار دادن یک وسیله مشخص است.

با توجه به نکات گفته شده، تخت خواب باکس دار کارایی بیشتری نسبت به تخت خواب تاشو دارد و دیرتر دچار خرابی و مشکلات مختلف می شود. همچنین ظاهر زیبایی را به اتاق خواب شما هدیه می کند و فضای زیادی را برای قرار دادن وسایل در اختیار شما قرار می دهد.

# تهیه شده توسط گروه توسعه و دکوراسیون دیجی چوب #

 # استفاده از مطلب با ذکر منبع بلا مانع است #

ارسال نظر

قاسمی :
0 0
سلام تخت زیر کشودار واقعا جادار هست من مدل سامیار خریدم خیلی جاداره
مدیریت :
0 0
سلام و عرض ادب مبارکتون باشه
نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
نظر مشتریان ما
مجوز ها و تقدیر نامه ها
نمایش همه
علاقه مندی ها ()