02141256562
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | شنبه 6 آبان 1402 در ساعت 2 : 22 دقیقه | نظرات کاربران ( 1 )
جدیدترین میز تلویزیون ساده و شیک

مدل میز تلویزیونی که در منازل مورد استفاده قرار می گیرد، علاوه بر کارایی مد نظر، باید از لحاظ زیبایی شناسی نیز با سبک دکوراسیون منزل، رنگ های به کار رفته در محیط و ابعاد آن تناسب داشته باشد. خوشبختانه به دلیل پیشرفت هایی که در حوزه طراحی و تولید انواع میز تلویزیون صورت گرفته است، امروزه شاهد طراحی و تولید انواع میز تی وی جدید با ویژگی های مختلف و تنوع بالا هستیم.

این امر سبب شده تا دست خریداران در انتخاب جدیدترین میز تلویزیون ساده و شیک از میان انبوهی از مدل های مختلف، باز باشد. البته در این میان، آشنایی با سبک های مختلف این محصولات و متریال به کار رفته در تولید آنها نیز می تواند مسیر انتخاب و خرید را بازتر کرده و در نهایت، موجبات رضایت مشتریان از خرید خود را فراهم نماید.

البته ناگفته نماند که به جز موارد گفته شده، خریداران باید به هنگام خرید، متناسب با ویژگی های میز تلویزیون مد نظر، قیمت آن را نیز بررسی کرده و سپس خرید نمایند. از این رو پیشنهاد می شود برای خرید این محصولات با کیفیت بالا و قیمت مناسب، حتماً مراکز مجاز و معتبر را برای خرید انتخاب کنید.

مدل میز تلویزیون جدید

میز تلویزیون کلاسیک

یکی از گزینه های پیش روی مشتریان به هنگام خرید میز تی وی، میز تلویزیون کلاسیک است. این محصول همان گونه که از نام آن هم می توان دریافت، دارای طراحی اصیل بوده و از زیبایی چشم نوازی برخوردار است. وجود کنده کاری ها و نقوش معرق بر روی این میزها می تواند نشان از اصالت آن داشته باشد.
میز تلویزیون

این میز تلویزیون برای استفاده در دکوراسیون های کلاسیک و مجلل مناسب بوده و در ابعاد و طرح های مختلف به بازار عرضه می شود. وجود بخش های درب دار در قسمت جلویی این میز، علاوه بر زیبایی کار، به افزایش کارایی آن نیز کمک می کند. به گونه ای که فضای کافی برای نگهداری برخی از وسایل را فراهم می نماید.

  بیشتر بخوانید: شیک ترین ست آینه کنسول و میز تلویزیون

به دلیل تنوع طلبی و تفاوت سلایق، این محصولات در انواع مختلفی اعم از میز تلویزیون معرق، انواع میز تلویزیون خمره ای، میز تلویزیون کلاسیک، ساده و ... تولید شده اند.

مدل میز تلویزیون مدرن

کاربران در صورت تمایل می توانند این میزها را به صورت ست، به همراه آینه کنسول و میز جلو مبلی نیز تهیه کرده و هارمونی جذابی در دکوراسیون منزل ایجاد نمایند. این امر باعث می شود تا زیبایی جلوه ظاهری دکوراسیون فضای مورد نظر، دو چندان شود.

میز تلویزیون چوبی

یکی از متریالی که از گذشته های دور تا به امروزه به عنوان اصلی ترین جنس به کار رفته در تولید انواع میز ها اعم از میز تلویزیون، مورد استفاده قرار می گیرد، چوب است. میز تلویزیون چوبی بر اساس این که چوب به کار رفته در تولید آن از چه نوعی باشد می تواند در رنگ های مختلفی به بازار عرضه شود.

معمولاً در تولید این مدل میز ال سی دی از چوب هایی که دارای دوام و ماندگاری بالایی هستند استفاده می شود. از جمله این چوب ها می توان به چوب بلوط، افرا، چوب روسی، ساج و ... اشاره کرد.

این مدل میز های تلویزیون با توجه به نیاز مشتریان در رنگ های روشن و تیره تولید می شود. به جز رنگ، ابعاد و سبک طراحی آنها نیز با هم فرق دارد. به این صورت که برای خانه هایی با ابعاد بزرگ، این میزها در سایز بزرگ طراحی شده اند. البته می توان آنها را در سایزهای کوچک نیز تهیه کرد.

سبک طراحی این میزها نیز در مدل های مختلف از سبک های مدرن، کلاسیک و ... پیروی می کند. لذا در دکوراسیون هایی با سبک های مختلف می توان از میز تلویزیون چوبی متناسب با همان سبک استفاده نمود.

میز تلویزیون فلزی

یکی از انواع جدیدترین میز تلویزیون ساده و شیک، میز تلویزیون های فلزی هستند. این میزها با استفاده از آهن، آلومینیوم و یا آلیاژهای دیگر ساخته می شوند. نکته مهمی که باید در خرید این مدل میز تی وی باید به آن توجه کرد، استفاده از محافظ پودری و یا لایه مقاوم بر روی کار است. در این صورت می توان این اطمینان را کسب نمود که میز در برابر عوامل مخربی چون رطوبت، دوام کافی داشته و در کوتاه مدت دچار آسیب نمی شود.

  بیشتر بخوانید: نقش میز تلویزیون در دکوراسیون منزل

در صورتی که میز تلویزیون فلزی را از میان انواع با دوام و مستحکم آن انتخاب کنید می توانید از بابت طول عمر بالای آن آسوده خاطر باشید. این محصولات نیاز به تعمیر و نگهداری نیز ندارند و یا هزینه کمی بابت نگهداری از آنها باید صرف کرد.

در صورت تمایل به استفاده از سبک مدرن و صنعتی در فضای منزل خود، انتخاب و خرید میز تلویزیون های فلزی می تواند بهترین گزینه پیش روی شما باشد. البته در این انتخاب خود نباید از توجه به رنگ میز، ابعاد آن و نوع میز غافل شوید. شما می توانید این محصول را از میان انواع مختلف دیواری و زمینی و در رنگ و ابعاد مختلف تهیه نمایید.

میز تلویزیون مدرن

یکی دیگر از انواع جدیدترین میز تلویزیون ساده و شیک، میز تلویزیون های مدرن هستند. این محصولات همان گونه که از نام آنها هم می توان دریافت، دارای طراحی مدرنی می باشند. به این معنا که طراحی آنها از ویژگی های سبک مدرن پیروی می کند. به همین خاطر دارای جلوه ای ساده و در عین حال شیک هستند.

مدل میز تلویزیون لاکچری

تبعیت کردن جلوه ظاهری این میزها از استانداردهای سبک مینیمال و مدرن سبب شده تا استفاده از آنها در خانه ها و محیط هایی با سبک طراحی به روز، رواج بیشتری داشته باشد. در طراحی و تولید این میزها معمولاً از متریال چوب استفاده می شود. البته می توان آنها را در قالب میز تلویزیون جدید فلزی و شیشه ای نیز یافت.

این میزها غالباً به شکل مستطیل طراحی شده و در انواع دیواری و ایستاده در بازار موجود می باشند. از این رو دست خریداران در انتخاب و خرید محصولی متناسب با خواست و شرایط موجود، باز خواهد بود. یکی دیگر از ویژگی های بارز این میزها، برخورداری از کشو و طبقات با ابعاد مختلف است. وجود این طبقات باعث می شود تا کاربران فضای کافی برای نگهداری از تجهیزات صوتی و تصویری و دیگر وسایل کوچک را در اختیار داشته باشند.

میز تلویزیون لاکچری

چنانچه در میان انواع جدیدترین میز تلویزیون به دنبال میز تلویزیون لاکچری هستید توصیه می شود به مراکز و تولیدی های معتبر این محصولات مراجعه کنید. در این حالت می توانید از مدل های مختلف میز تلویزیون مانند میز تلویزیون های طراحی شده در سبک های کلاسیک، سلطنتی و مدرن دیدن کرده و از میان آنها، لوکس ترین میز تلویزیون را انتخاب و خریداری کنید.

دیجی چوب به عنوان یکی از بزرگترین مراکز طراحی و تولید انواع میز تلویزیون، این محصولات را در انواع و سبک های مختلف تولید و به بازار عرضه می کند. میز تلویزیون سرینا، میز تلویزیون های معرق کاری شده و ...، همگی جزو محصولات این برند هستند که از کیفیت و زیبایی قابل قبولی برخوردار بوده و فروش بالایی را به خود اختصاص داده اند. با خرید از این مرکز می توانید علاوه بر خرید انواع میز تلویزیون جدید چوبی و ... با کیفیت بالا، خریدی مقرون به صرفه را نیز تجربه کنید.


سوالات متداول

  • میز تلویزیون مناسب برای سبک دکوراسیون های لوکس کدام است؟

میز تلویزیون کلاسیک مناسب ترین مدل برای دکوراسیون لوکس هست.

  • معمولاً در ساخت میز تلویزیون های چوبی از چه نوع چوبی استفاده می شود؟

بیشترین مصرف ام دی اف هست اما گاها از چوب هم استاده میشود مثل: چوب راش- بلوط- چوب روسی و ...

  • چگونه می توان از مدل های جدید میز تلویزیون دیدن کرد؟

با مراجعه به سایت مجموعه می توانید جدیدترین مدل های این محصولات را مشاهده کنید.

  • نحوه ثبت سفارش میز تلویزیون چگونه است؟

ثبت سفارش به صورت آنلاین امکانپذیر است.

  • آیا ارسال به سرتاسر کشور امکان پذیر است؟

بله. ارسال از طریق باربری مخصوص مبلمان انجام می شود.


# تهیه شده توسط گروه توسعه و دکوراسیون دیجی چوب #

 # استفاده از مطلب با ذکر منبع بلا مانع است #

نظر شما نسبت به مقاله دیجی چوب چطور بود؟

ارسال نظر

امین محمدی :
0 0
میز مشکی میخوام شیک
نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
نظر مشتریان ما
مجوز ها و تقدیر نامه ها
نمایش همه
علاقه مندی ها ()