02141256562
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | یکشنبه 24 ارديبهشت 1402 در ساعت 15 : 11 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )
5 مدل سرویس خواب شیک و پرفروش سال 1402

مدل سرویس خواب شیک - پرفروش ترین های 1402

به دلیل تنوع رنگ، مدل و طرح سرویس خواب جدید ممکن است کمی گیج شوید و در زمان خرید این سرویس ضروری اتاق خواب انتخاب درستی نداشته باشید. سرویس های خواب دارای اجزای متنوعی از جمله: تخت خواب، میز عسلی، آینه، کمد، میز توالت و غیره هستند و با برندهای متفاوتی نیز در بازار به فروش می رسند. برای آشنایی با پرفروش ترین مدل سرویس خواب سال 1402 همراه ما باشید.

اجزای کامل سرویس خواب عروس

زمانی که قصد خرید سرویس خواب عروس را دارید، باید در ابتدا به بودجه خود توجه کنید. زیرا سرویس خواب دارای اجزای متنوعی است که هر کدام از آنها با سبک و مدل متفاوتی طراحی می شوند.

مدل سرویس خواب سلطنتی طلایی

مشاهده سرویس خواب سلطنتی پردیس طلایی

بنابراین علاوه بر سلیقه خود در انتخاب مدل مناسب سرویس خواب باید بودجه کافی برای خرید تمامی اجزای این سرویس را در نظر بگیرید. همچنین هر مدل از این لوازم با ابعاد متفاوت ساخته می شوند. بنابراین فضای قرارگیری تمامی لوازم موجود در سرویس خواب عروس باید از قبل مشخص شود. این اجزا عبارت اند از:

  • تخت خواب
  • میز عسلی پای تخت
  • میز آرایش با آینه
  • کمد لباس
  • پاف جلو میز آرایش
  • دراور

البته در زمان خرید سرویس خواب ممکن است به برخی از این لوازم نیاز نداشته باشید. بنابراین قیمت سرویس خواب کمتر خواهد شد. البته مدل و متریال به کار رفته شده در این تجهیزات ضروری اتاق خواب نیز روی قیمت سرویس خواب تاثیرگذار است.

مدل سرویس خواب کلاسیک مدرن آینه قدی دار

مشاهده سرویس خواب اسپرت مهرسا

به همین دلیل قبل از خرید این سرویس باید از قیمت مدل انتخابی اطلاع پیدا کنید. از آنجایی که مدل های متنوعی از سرویس خواب در بازار موجود است، برای اطلاع دقیق از قیمت ها به وب سایت دیجی چوب مراجعه کنید و لوازم مورد نیاز برای اتاق خواب خود را به صورت آنلاین سفارش دهید.

  بیشتر بخوانیم: 5 مدل سرویس خواب کلاسیک

انواع مدل سرویس خواب مدرن

بدون شک هر کدام از شما طرفدار سبک خاصی از دکوراسیون داخلی است. به همین دلیل سرویس های خواب با مدل های متنوعی تولید می شوند که هر فرد با هر سلیقه ای به راحتی قادر به خرید آنها باشد. در ادامه شما را با انواع مدل های پرفروش سرویس خواب 1402 آشنا خواهیم کرد.

سرویس خواب اسپرت مدل سلطنتی طلایی

مشاهده سرویس خواب اسپرت اسپانیایی

 سرویس خواب با مدل سلطنتی

اگر به اتاق خواب با ظاهر لوکس و پر زرق و برق علاقه دارید، بدون شک این مدل از سرویس خواب برای شما گزینه بسیار منحصر به فردی است. مدل های سلطنتی، سرویس خواب شما را شیک تر و گران قیمت تر نشان می‌ دهند.

رنگ طلایی و بژ به کار رفته در بدنه تخت، کمد، میز آینه و غیره با کنده کاری های ظریف، قشنگی و جذابیت محیط را نیز چندین برابر می کند. البته این مدل ها موجب شلوغ شدن فضا نیز می شوند. به همین دلیل اگر فضای اتاق شما کوچک است، مدل سرویس خواب سلطنتی برای آن مناسب نیست و بهتر است سرویس خواب مدرن به جای آن انتخاب شود.

سرویس خواب اسپرت و شیک

مشاهده سرویس خواب اسپرت تاپ

 مدل سرویس خواب مدرن

سبک مدرن به دلیل ویژگی های خاص خود طرفداران زیادی دارد. از این رو یکی از مدل های سرویس خواب بسیار پرفروش 1402 را باید این مدل دانست. سرویس خواب بسیار ساده و مدرن با رنگ بندی های ملایم و خنثی در بزرگ نشان دادن محیط اتاق بسیار تاثیرگذار است. 

  بیشتر بخوانیم: جدید ترین مدل سرویس خواب ترکیه

این نوع از مدل های سرویس خواب برای تمامی اتاق ها با متراژهای متفاوت مناسب هستند. اگر در پی خرید باکیفیت ترین و ارزان ترین سرویس خواب برای خود هستید، باید به بازار یافت آباد تهران بروید.

قیمت تخت خواب دو نفره در یافت آباد به دلیل وجود کارگاه های تولید سرویس خواب در این منطقه بسیار ارزان تر از سایر نقاط دیگر تهران است. البته با مراجعه به وب سایت فروشگاه آنلاین دیجی چوب نیز به راحتی قادر به انتخاب بهترین مدل مدرن از این سرویس خواهید بود.

سرویس خواب اسپرت و شیک جدید

مشاهده سرویس خواب اسپرت فانتا

 سرویس خواب مدل کلاسیک

یکی دیگر از مدل های بسیار پرفروش سرویس خواب را باید مدل کلاسیک دانست. در واقع سبک کلاسیک تلفیقی از سبک سلطنتی و مدرن است که سادگی و همچنین جزئیات هر دو سبک را به راحتی در آن مشاهده خواهید کرد.

سرویس خواب مدل کلاسیک با هر سن و سال و سلیقه ای کاملا همخوانی دارد و برای کسانی که به دنبال یک مدل بسیار خاص و منحصر به فرد سرویس خواب می گردند، گزینه ایده آلی به شمار می رود.

قیمت سرویس خواب دو نفره

بعد از انتخاب بهترین مدل از سرویس خواب باید از قیمت آن مطلع شوید. مهمترین سوال شما در زمان خرید این سرویس بدون شک در مورد قیمت آن است. از آنجایی که سبک، طرح، رنگ، متریال و مدل هر سرویس خواب با دیگری تفاوت دارد، به همین دلیل نمی توان یک قسمت مشخصی را برای آن عنوان کرد. در واقع قیمت تخت خواب دو نفره در یافت آباد و سرویس کامل عروس به عوامل زیر بستگی دارد:

  • متریال مورد استفاده
  • شکل، سبک و مدل سرویس خواب
  • ابعاد هر کدام از اجزای سرویس خواب
  • تعداد لوازم موجود در سرویس خواب
  • شرکت تولید کننده
  • فروشنده مورد نظر

 نتیجه

در زمان خرید سرویس خواب جدید بدون شک باید به قیمت و مدل آن توجه کنید. جدیدترین و پرفروش ترین مدل های سرویس خواب 1402 با طراحی مدرن، سلطنتی و کلاسیک به بازار عرضه می شوند و برای تمامی سلیقه ها طراحی شده اند. بنابراین با خرید سرویس خواب با مدل مورد سلیقه خود فضایی جذاب و به دور از تنش را در اتاق خواب خود ایجاد کنید.


# تهیه شده توسط گروه توسعه و دکوراسیون دیجی چوب #

 # استفاده از مطلب با ذکر منبع بلا مانع است #

نظر شما نسبت به مقاله دیجی چوب چطور بود؟

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
نظر مشتریان ما
مجوز ها و تقدیر نامه ها
نمایش همه
علاقه مندی ها ()