02141256562
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | جمعه 1 دی 1402 در ساعت 38 : 18 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )
معرفی جدید ترین مبل کلاسیک

معرفی جدید ترین مبل کلاسیک

بدون شک مبل یکی از مهمترین عناصر در طراحی دکوراسیون خانه است. در حقیقت، این زیبایی و جلوه مبلمان است که جذابیت طراحی داخلی را چندین برابر می کند. امروزه مبلمان در سبک های بسیار زیادی طراحی و ساخته می شوند. مبلمان کلاسیک از انواع سبک مبلمان است که از محبوبیت بسیار زیادی در دنیای معماری برخوردار است. در ادامه مطلب با سایت دیجی چوب همراه ما باشید تا به بررسی بیشتری از جدیدترین مبلمان کلاسیک و خصوصیات آنها بپردازیم.   

 ویژگی مبلمان کلاسیک

مبلمان کلاسیک یکی از چندین سبک‌ های  مبلمان است که ساختار و طراحی خاصی دارد. به طور کلی در ساخت این نوع مبلمان از دو متریال چوب و پارچه استفاده می شود. منبت کاری هایی که در طراحی چوب مبلمان کلاسیک انجام می شود، بسیار مهم بوده و جز طراحی اصلی آن هستند. مبلمان کلاسیک تنوع بالایی داشته و برای هر سبک و سیاقی می تواند مناسب باشد. از دیگر ویژگی های این نوع مبلمان میتوان به ظرافت و دقتی که در ساخت آنها به کار میرود اشاره کرد.

مبل کلاسیک فندقی

 جدیدترین مبل کلاسیک 1402

امروزه افراد زیادی در سراسر جهان وجود دارند که به طراحی و ساخت مدل‌ های جدیدی از مبلمان کلاسیک می پردازند. با یک جستجوی کوتاه در بازار مبلمان، میتوان شاهد تنوع فوق ‌العاده بالای مبلمان کلاسیک شد که می تواند انتخاب را کمی سخت کند.‌ در ساخت جدیدترین مبلمان کلاسیک، پارچه، منبت کاری، چوب و مدل مبل اهمیت بالایی دارد. شما می‌ توانید با مراجعه به سایت دیجی چوب، انواع مختلفی از مبل کلاسیک را مشاهده کرده و اطلاعات مورد نیازتان را به دست آورید.

 رنگ‌ های محبوب در مبل کلاسیک جدید

رنگ‌ ها قدرت بالایی داشته و تاثیر زیادی در کیفیت زندگی دارند. در حقیقت این رنگ ها هستند که می‌ توانند روح تازه و جدیدی را در محیط پیرامون ایجاد کنند. انتخاب رنگ در پروسه خرید مبلمان کلاسیک، یکی از اقدامات مهم و حائز اهمیت است. رنگی که در نهایت انتخاب می‌ کنید باید با چیدمان و دکوراسیون کلی خانه هماهنگ و موزون باشد. 

همانطور که گفته شد، مبلمان کلاسیک عمدتا از دو بخش چوب و پارچه تشکیل شده است.‌  تعیین رنگ هر یک از این دو قسمت می‌ تواند با توجه به سلیقه و خواسته مشتری انجام شود.‌ با این وجود، در طراحی مبلمان کلاسیک از یکسری رنگ های خاص و رایجی استفاده می‌ کنند که جذابیت آنها را دو چندان می کند.‌ در ادامه مطلب به برخی از محبوب ترین رنگ های به کار رفته در مبلمان کلاسیک اشاره می‌ کنیم: 

قیمت مبل کلاسیک جدید با رنگ فندقی

  •  رنگ قهوه ای در مبلمان کلاسیک:

    قهوه ای جز آن دسته از رنگ‌ هایی است که در هر سبک مبلمانی بسیار محبوب و قدرتمند ظاهر می‌ شود. این رنگ طیف های مختلفی داشته و می‌ تواند زیبایی فضای داخلی را دو چندان کند. قهوه ای یک رنگ گرم است که می‌ تواند محیطی گرمی را در دکوراسیون داخلی ایجاد کند. بنابراین مبلمان کلاسیک قهوه ای یکی از بهترین گزینه هایی است که می‌ توانید خریداری کنید.
  •  رنگ سفید در مبلمان کلاسیک:

    در طبقه بندی رنگ ها، سفید در رده رنگ های خنثی قرار می گیرد. در طراحی های مدرن امروزی، رنگ سفید جایگاه ویژه ای دارد. ترکیب رنگ سفید و طلایی در ساختار مبلمان کلاسیک، محصول منحصر به فردی را به وجود می آورد که می تواند تاثیر زیادی در ظاهر کلی خانه داشته باشد. به طور معمول در این مدل ها، از رنگ طلایی برای چوب و منبت کاری و از رنگ سفید در ساختار پارچه استفاده می‌ شود. برای ایجاد فضایی مجلل و زیبا، می توانید از مبلمان کلاسیک سفید طلایی استفاده کنید‌‌.

مبل کلاسیک سفید

  •  رنگ طوسی در مبلمان کلاسیک:

    طوسی یکی دیگر از رایج‌ ترین رنگ های به کار رفته در ساخت مبلمان کلاسیک است. این رنگ در طراحی دکوراسیون داخلی، بسیار محبوب و رایج است. مبلمان کلاسیک طوسی در هر چیدمانی می تواند ظاهر خوب و جذابی را به وجود بیاورد. ترکیب این رنگ خنثی با رنگ های سرد و گرم می تواند طراحی هوشمندانه ای را در خانه ایجاد کند.
  •  رنگ های سلطنتی در مبلمان کلاسیک:

    رنگ های سلطنتی معمولا شامل قرمز، آبی، سبز و بنفش سلطنتی می شوند‌. این رنگ ها ظاهر فوق‌العاده زیبایی داشته و سایه های بسیار عمیقی دارند. درخشندگی و جذابیت خاصی که این پالت ها در محیط ایجاد می کنند، دکوراسیون داخلی را از این رو، به آن رو می کند. مبل کلاسیک با رنگ های مبل سلطنتی می تواند گزینه بسیار مناسبی باشد.

 موارد موثر در قیمت مبلمان کلاسیک

قیمت یکی از مهمترین مواردی است که هنگام خرید مبلمان کلاسیک باید به آن توجه زیادی داشته باشید. مسلما قیمت یک محصول با در نظر گرفتن یکسری پارامترها تعیین می‌ شود.‌ جنس چوب، جنس پارچه، مدل ساخت و کیفیت متریال به کار رفته، از جمله مواردی هستند که در قیمت مبل کلاسیک تاثیر بسیار زیادی دارند. خوشبختانه مبلمان کلاسیک جز آن دسته از کالاهایی است که در قیمت‌ های مختلف یافت می‌ شود. بنابراین تمامی افراد می‌ توانند مدل‌ های متفاوت این نوع مبلمان را انتخاب و خریداری کنند. برخی از مواردی که در تعیین قیمت مبلمان کلاسیک نقش دارند، عبارتند از:

  •  کیفیت چوب:

    مبلمان کلاسیک فضای خاصی را در دکوراسیون خانه ایجاد می‌ کند. کیفیت چوب در این نوع مبلمان از اهمیت بالایی برخوردار است. در واقع یکی از مهمترین عواملی که موجب افزایش قیمت این محصول می ‌شود، کیفیت و جنس چوب است‌؛ چرا که بخش زیادی از ساختار مبلمان کلاسیک را چوب تشکیل می‌ دهد. هر چقدر کیفیت متریال به کار رفته بیشتر باشد، مسلما هزینه نهایی که برای خرید مبلمان باید پرداخت شود، بیشتر خواهد بود.

مبل کلاسیک سفید صدفی

  •  جنس پارچه:

    پارچه دومین موردی است که می ‌تواند در تعیین قیمت مبلمان کلاسیک، سهیم باشد‌. پارچه ‌ای که در این نوع مبل به کار می‌ رود، طراحی و بافت مخصوصی دارد که به طبع موجب افزایش هزینه‌ ها می ‌شود.‌
  •  فوم و منبت کاری:

    ظرافت منبت کاری و کیفیت فوم و اسفنجی که در ساخت مبلمان کلاسیک استفاده شده‌ اند نیز تاثیر قابل توجهی در قیمت و هزینه پایانی این نوع مبلمان دارد.
  بیشتر بخوانیم: پر طرفدار ترین رنگ مبل سلطنتی

 کلام آخر

همانطور که مشاهده کردید، در این مقاله به بررسی مبل کلاسیک جدید و ویژگی های آن پرداختیم. مبلمان کلاسیک ظاهر جذاب و منحصر به فردی را در دکوراسیون داخلی خانه ایجاد می کند. تنوع بالایی که این نوع مبلمان دارد، باعث می شود که بتوان برای هر سلیقه ای، گزینه مناسبی را انتخاب کرد. در فروشگاه بزرگ دیجی چوب شما می توانید انواعی از محصولات چوبی، مبلمان، سرویس خواب، سرویس چوب، میز تلویزیون، میز ناهار خوری و... را مشاهده کرده و خریدی امن را تجربه کنید‌. 

# تهیه شده توسط گروه توسعه و دکوراسیون دیجی چوب #

 # استفاده از مطلب با ذکر منبع بلا مانع است #

نظر شما نسبت به مقاله دیجی چوب چطور بود؟

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
نظر مشتریان ما
مجوز ها و تقدیر نامه ها
نمایش همه
علاقه مندی ها ()