02141256562
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | ﺳﻪشنبه 17 مرداد 1402 در ساعت 22 : 11 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )
نحوه چیدمان صفحه میز آینه کنسول

بهترین چیدمان میز آینه کنسول

یکی از المان هایی که از گذشته تا به امروز توانسته جایگاه ویژه خود را در دکوراسیون داخلی حفظ کند، آینه کنسول است. این عناصر در گذشته به عنوان محصولی لوکس و لاکچری در خانه های مجلل مورد استفاده قرار می گرفت؛ اما به لطف پیشرفت هایی که در حوزه طراحی و تولید این محصولات صورت گرفته و همچنین با توجه به تمایل افراد به استفاده از این عناصر در چیدمان داخلی منازل، امروزه می توان آنها را در اکثر خانه ها دید.

آینه کنسول های جدید موجود در بازار با توجه به ویژگی ها و ساختاری که دارند برای استفاده در قسمت های مختلف منزل مناسب هستند؛ اما آنچه در این میان اهمیت دارد این است که سبک این محصولات باید با سبک دکوراسیون منزل تناسب داشته باشد. به جز این مورد، باید به نحوه چیدمان این محصولات و این که بهترین چیدمان صفحه میز آینه کنسول چگونه است نیز باید دقت کرد.

در واقع می توان گفت اغلب سؤالاتی که در رابطه با استفاده از آینه کنسول وجود دارد این است که مناسب ترین مکان برای قرارگیری آینه کنسول کجاست؟ و این که چگونه می توان صفحه میز آینه کنسول را پر کرد؟ با توجه به این مسئله، در این مطلب به بررسی جامع این سؤالات پرداخته و پاسخی مناسب برای آنها ارائه کرده ایم. با ما همراه باشید.

 اصول چیدمان روی کنسول چوبی

آینه کنسول را می توان به عنوان یکی از المان های زیبا و لوکس مورد استفاده در دکوراسیون های داخلی دانست. این محصولات در ابعاد، طرح ها، رنگ ها و سبک های مختلفی طراحی و تولید می شوند. از این رو خریداران می توانند مطابق با سلیقه خود و همچنین سبک دکوراسیون منزل، بهترین آینه کنسول را انتخاب و خریداری کنند.

اما گذشته از انتخاب آینه کنسولی مناسب، این که این عناصر در کجای منزل قرار داشته باشد و این که بر روی آن از چه وسایل استفاده شود نیز در زیبایی و تأثیر آن بر افزایش جذابیت دکوراسیون منزل نقش دارد. به همین دلیل طراحان داخلی توصیه می کنند این محصولات را در مکان مناسبی قرار داده و اصول چیدمان آن را رعایت کنید.

این که عرض کنسول از عرض آینه بیشتر باشد، این محصولات را در مکانی خلوت قرار دهید، عدم استفاده از تزئینات پر زرق و برق بر روی این میزها و ...، همگی از اصول چیدمان آینه کنسول به شمار می رود، اما به جز این موارد می توان از اصول مهم چیدمان آینه کنسول به موارد زیر اشاره نمود:

  • رعایت فاصله استاندارد آینه کنسول از دیوار
  • انتخاب آینه مناسب برای چیدمان صفحه میز آینه کنسول
  • توجه به ابعاد آینه

مدل چیدمان آینه و کنسول در پذیرایی

شاید یکی از مهمترین سؤالاتی که در زمینه چیدمان آینه کنسول مطرح می شود این است که این المان ها باید در کجا قرار داده شوند؟ برای پاسخ به این پرسش باید به این نکته اشاره کرد که محل قرارگیری این محصولات، می تواند هر بخشی از منزل باشد؛ اما آنچه مهم است نحوه چیدمان آن و رعایت چیدمان این محصولات است.

به صورتی که برای ایجاد جلوه مناسب و زیبا از این عناصر می توان آنها را در بخش های زیر قرار داد:

 چیدمان صفحه میز آینه کنسول در اتاق پذیرایی

سالن پذیرایی می تواند بهترین مکان برای قرار دادن آینه کنسول چوبی جدید باشد. شما می توانید این محصولات را در کنار درب ورودی، پشت میز ناهارخوری و یا در کنار مبل ها قرار دهید. در هر کدام از این موارد نیز می توانید از عناصر مختلفی برای چیدمان صفحه میز آینه کنسول استفاده کنید.

به این صورت که میز در کنار درب ورودی می تواند محلی برای قرار دادن دستکش، سوئیچ، کلیدها و ... باشد؛ اما اگر در کنار میز نهارخوری از این محصول استفاده کنید می توانید برای تلطیف فضا، از گلدان های زیبا و یا شمع و ... بر روی آن استفاده کنید. قرار دادن آباژورهای رو میزی، ظروف تزئینی و ... نیز گزینه مناسبی برای چیدمان صفحه میز آینه کنسول موجود در کنار مبل ها می باشد.

 چیدمان صفحه میز آینه کنسول در اتاق خواب

اتاق خواب نیز می تواند محل خوبی برای قرار دادن آینه کنسول باشد. در صورتی که در این اتاق از این المان ها استفاده کرده باشید می توانید از آن به عنوان میز توالت استفاده کنید. در این حالت، قرار دادن انواع لوازم آرایشی و بهداشتی بر روی صفحه میز می تواند گزینه ایده آلی باشد. در اتاق خواب نوجوان و کودک نیز می توان از آن برای زیباسازی فضای اتاق و یا استفاده به عنوان میز تحریر و ... استفاده کرد.

 چیدمان صفحه میز آینه کنسول در اتاق نشیمن

اگر به استفاده از آینه کنسول در اتاق نشیمن علاقه دارید، می توانید آن را از میان محصولاتی با سبک اسپرت انتخاب کنید. در این حالت نیز می توانید از آن برای نگهداری کتاب های خود و یا قرار دادن قاب عکس های خانوادگی استفاده نمایید. کشوهای این میز نیز می توان محلی برای نگهداری ظروف مورد استفاده در این اتاق و یا دیگر وسایل باشند.

 چیدمان صفحه میز آینه کنسول در راهروها

امروزه کنسول هایی با عرض کم برای استفاده در فضاهایی چون راهروها طراحی شده اند. توجه داشته باشید که کنسول منتخب برای استفاده در این مکان ها، نباید کشو داشته باشند. برای چیدمان صفحه میز آینه کنسول نیز در این موارد می توانید از گلدان های کوچک، مجسمه های دکوری و ... استفاده نمایید.

 آینه مناسب برای میز آینه کنسول

همانگونه که در بخش های قبلی نیز به این موضوع اشاره شد، یکی از اصول مهم چیدمان صفحه میز آینه کنسول، انتخاب آینه مناسب است. شما می توانید با توجه به ابعاد میز و همچنین محل قرار گیری این محصول، از آینه هایی با اشکال زیر برای استفاده بر روی میز استفاده نمایید:

  • آینه گرد
  • آینه مستطیلی
  • آینه های مدرن
  • آینه دایره ای

چه چیزهایی را می توان روی صفحه میز آینه کنسول قرار داد؟

متأسفانه برخی از کاربران به دلیل عدم آگاهی کافی، از این که چه چیزهایی را می توان بر روی صفحه میز آینه کنسول قرار داد اطلاع ندارند. از این رو در چیدمان این محصولات با مشکل مواجه می شوند. این در حالی است که اگر با ایده های چیدمان این محصول آشنا شوید می توانید علاوه بر چیدمان اصولی صفحه میز آینه کنسول، زیبایی دکوراسیون خانه را نیز دو چندان کنید.

وسایلی که می توان از آنها بر روی میز آینه کنسول استفاده کرد می توان موارد زیر را نام برد:

  • عکس های خانوادگی و خاطره انگیز
  • شمعدان های مدرن یا کلاسیک: انتخاب سبک این محصولات به سبک طراحی آینه کنسول بستگی دارد.
  • آباژورهای رومیزی
  • لوازم دکوری لوکس
  • گلدان هایی با گل های طبیعی یا مصنوعی
  • آثار هنری
  • کتاب

 کلام آخر

در صورتی که با محل قرارگیری و چیدمان صحیح آینه کنسول آشنا باشید می توانید از مزیت های این محصول برخوردار شوید. با این کار هم به کاربردی بودن این محصولات و هم افزایش زیبای دکوراسیون داخلی منزل کمک بزرگی خواهد کرد.

دیجی چوب به عنوان یکی از بزرگترین مراکز تخصصی طراحی، تولید و فروش انواع آینه کنسول، این محصول را در انواع مختلفی تولید کرده و به فروش می رساند. با مراجعه به سایت این مجموعه می توانید از تمامی این محصولات دیدن کرده و با اطمینان از کیفیت محصولات، نسبت به خرید آنها اقدام کنید. مشاوران این مرکز نیز راهنمای خوبی برای شما در انتخاب و اطلاع از چگونگی چیدمان آنها خواهند بود.

# تهیه شده توسط گروه توسعه و دکوراسیون دیجی چوب #

 # استفاده از مطلب با ذکر منبع بلا مانع است #

نظر شما نسبت به مقاله دیجی چوب چطور بود؟

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
نظر مشتریان ما
مجوز ها و تقدیر نامه ها
نمایش همه
علاقه مندی ها ()