02141256562
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | پنجشنبه 7 دی 1402 در ساعت 41 : 9 دقیقه | نظرات کاربران ( 4 )
پر طرفدار ترین رنگ مبل سلطنتی کدام هستند

مبلمان سلطنتی یا استیل، یکی از رایج‌ ترین سبک های مبلمان است که عمدتا از دو بخش چوب و پارچه تشکیل می شوند. این نوع مبلمان ساختار متفاوتی داشته و نسبت به سایر مدل ها، ارتفاع بلند تری دارند. چوب و پارچه ای که در ساخت این مبل ها استفاده می شود، باید از کیفیت مطلوبی برخوردار باشد. در بازار های امروزی، انواعی مختلفی از چوب و پارچه را میتوان در طیف های گسترده ای مشاهده کرد.‌ اگر قصد دارید که مبلمان سلطنتی تهیه کنید، باید به کیفیت و رنگ پارچه و چوب آن توجه بسیاری داشته باشید. در ادامه مطلب، به بررسی بیشتری از رنگ و بافت چوب و پارچه به کار رفته در ساختار مبلمان سلطنتی می پردازیم. پس با دیجی چوب همراه ما باشید.

پرفروش ترین رنگ مبلمان سلطنتی 

چوب یکی از اجزای اصلی و مهم در ساختار مبلمان است. همانطور که پیشتر هم گفته شد، در ساخت مبلمان سلطنتی عمدتا از چوب و پارچه استفاده می شود. در طراحی مبلمان سلطنتی، چوب اهمیت بسیار بالایی داشته و به شیوه خاصی برش داده می شود. رنگ، مدل و بافت چوب در هر سبک متفاوت است. رنگ چوب با توجه به دکوراسیون و در نهایت سلیقه افراد انتخاب می شود. برخی از رایج ترین رنگ هایی که در طراحی چوب مبل سلطنتی جدید به کار می روند، عبارتند از:

مبل سلطنتی رنگ طلایی پارچه کرم

مشاهده مبل سلطنتی طلایی و سفید پرنس

زیباترین رنگ مبل سال

  •  مبل سلطنتی رنگ طلایی

طلایی یکی از محبوب ترین رنگ هایی است که در طراحی چوب مبلمان سلطنتی از آن استفاده می شود. استفاده از رنگ طلایی برای چوب مبلمان سلطنتی می تواند یک انتخاب خوب و هوشمندانه باشد. این رنگ جذابیت خاصی داشته و همیشه جز اولویت های اصلی خریداران بوده است. تطابق و هماهنگی خوبی که رنگ طلایی با انواع پارچه دارد، کاربرد و مزایای آن را دو چندان می کند‌. چوب طلایی در کنار پارچه های تیره رنگ، جلوه بسیار جذابی را به وجود می آورد.  رنگ طلایی نماد ثروت و قدرت بوده و شکوه و زیبایی مبلمان را چندین برابر می کند.

مبل سلطنتی فندقی رنگ با پارچه سبز

مشاهده مبل کلاسیک آیسان فندقی و طوسی

  •  مبل سلطنتی رنگ قهوه ای

یکی دیگر از پرکاربردترین رنگ هایی که در طراحی چوب مبلمان سلطنتی به کار می رود، رنگ قهوه ای است. رنگ قهوه‌ ای جایگاه ویژه ای در دنیای چوب دارد. در سبک های جذابی مثل مبل کلاسیک، رنگ قهوه‌ ای پایه و اساس دکوراسیون را تشکیل می دهد. این رنگ الهام بخش طبیعت بوده و گرمای خاصی را در  محیط ایجاد می کند. مبلمان سلطنتی با چوب های قهوه ای، یک دکوراسیون مجلل و زیبا را ایجاد می کند.

مبل سلطنتی رنگ نقره ای با پارچه نقره ای

مشاهده مبل سلطنتی نقره ای ترنم

  •  مبل سلطنتی رنگ نقره ای

رنگ نقره ای یک رنگ سرد و جذاب است. این رنگ براق در طراحی های مدرن و جدید امروزی، کاربرد بسیاری زیادی دارد.‌ با استفاده از این رنگ در طراحی چوب مبلمان سلطنتی، میتوان همزمان دکوراسیون لوکس و مدرنی را در محیط ایجاد کرد‌. ترکیب این رنگ با پالت های مختلف رنگ آبی، ظاهر فوق‌ العاده ای را در خانه به وجود می آورد. پارچه ای که در کنار این نوع چوب استفاده می شود، باید کاملا تضاد و متفاوت باشد. این کار باعث می شود که جلوه بصری مبلمان استیل چندین برابر شود.

مبل سلطنتی رنگ سفید با پارچه سفید

مشاهده مبل کلاسیک سفید رنگ پرنس

  •  مبل سلطنتی رنگ سفید

رنگ سفید یک پالت خنثی است که می تواند تاثیر زیادی در چیدمان دکوراسیون داخلی داشته باشد.‌ این رنگ جادویی، خیلی سریع و راحت با تمام رنگ ها ترکیب شده و زیبایی خاصی را ایجاد می کند. رنگ سفید برای بزرگ نشان دادن فضای خانه به کار می رود. از این رو انتخاب مبلمان سلطنتی با چوب سفید، گزینه مناسبی برای خانه های کوچک و نقلی است. مبلمان سلطنتی با چوب سفید، می تواند با انعکاس نور، طراحی دلباز و جذابی را به وجود آورد. پالت سفید جز معدود رنگ هایی است که پس از سال ها نیز جلوه و زیبایی خود را حفظ می کند.

جدیدترین رنگ پارچه مبل استیل

بعد از بررسی چوب مبلمان، نوبت به پارچه می رسد. پارچه چهره مبل است. در واقع، پارچه جز قسمت های اصلی مبلمان محسوب می شود. پارچه ها دنیای گسترده ای داشته و در انواع طرح، رنگ و جنس در بازار عرضه می شوند. هنگام ساخت  مبلمان سلطنتی، انتخاب پارچه باید با دقت بالایی انجام شود. به طور معمول در این سبک، از پارچه هایی استفاده می شود که طراحی های مجلل و باشکوهی دارند. رنگی که برای پارچه مبلمان استیل انتخاب می کنید، باید با چیدمان و دکوراسیون داخلی خانه همخوانی داشته باشد. امروزه با افزایش صنایع مبلمان سازی، هر رنگ و طراحی که مد نظر مشتریان باشد، برای ساخت مبلمان سلطنتی اعمال می شود.

پارچه های تیره رنگ، کاربرد زیادی در ساخت مبلمان سلطنتی دارند. این رنگ ها می توانند در کنار چوب های رنگ روشن، جلوه منحصر به فردی را ایجاد کنند.‌ در ادامه به برخی از بهترین رنگ ها برای پارچه مبلمان سلطنتی اشاره خواهیم کرد:

مبل سلطنتی با پارچه رنگ سبز

مشاهده مبل کلاسیک فندقی رنگ پرنس

  •  پارچه مبل سلطنتی سبز رنگ

بدون تردید این رنگ یکی از جذاب ترین سایه های رنگ سبز است که در دکوراسیون های سلطنتی، کاربرد بسیاری دارد. ترکیب این رنگ با چوب طلایی و کرم رنگ، فضای شیک و لوکسی را به وجود می آورد.

مبل سلطنتی با پارچه طوسی

مبل سلطنتی رنگ مشکی با پارچه طوسی رنگ

مشاهده مبل کلاسیک طوسی رنگ آیسان دو رو منبت

  •  پارچه مبل سلطنتی طوسی رنگ

این رنگ نیز یکی از رنگ های سلطنتی است که کاربرد زیادی در صنعت مبل سازی دارد. بکارگیری پارچه طوسی تیره در ساخت مبلمان سلطنتی، می تواند یک ایده هوشمندانه و بینظیر باشد؛ چرا که با ورود این رنگ به دکوراسیون داخلی، فضای کلی اتاق را به طور کلی تغییر می دهد‌.

مبل سلطنتی طلایی با پارچه زرشکی

مشاهده مبل سلطنتی طلایی زرشکی امپراطور

  •  پارچه مبل سلطنتی زرشکی رنگ

زرشکی جز محبوب ترین و پرکاربردترین رنگ ها در ساخت مبل سلطنتی است. با جستجوی کوتاه در مدل های مبلمان سلطنتی، متوجه اهمیت بالای این رنگ در طراحی پارچه ها می شویم. درخشش و شکوه خاصی که این رنگ دارد، می تواند توجه زیادی را به سمت خود جلب کند.

مبل سلطنتی مصری با پارچه آبی درباری

مشاهده مبل سلطنتی طلایی آبی فیروزه ای مصری

  •  پارچه مبل سلطنتی آبی درباری

این رنگ که به رنگ آبی درباری شناخته می شود، به طرز شگفت انگیزی زیبا است. آبی سلطنتی یک رنگ سرد است که می تواند در کنار رنگ های گرم و خنثی، پالت رنگی جذابی را ایجاد کند.

مبل سلطنتی مشکی با پارچه مشکی

مشاهده مبل سلطنتی مشکی طلایی آلفردو

  •  پارچه مبل سلطنتی رنگ مشکی

رنگ مشکی در هر سبکی که باشد، قدرتمند و محبوب است. در مبلمان استیل، رنگ مشکی می تواند ایده جسورانه و جذابی باشد. پارچه مشکی حتما باید در کنار چوب رنگ روشن به کار رود تا بتواند زیبایی خود را به نمایش بگذارد. از این مدل میتوان در محیط های رسمی استفاده کرد.

مبل سلطنتی فندقی با پارچه کرم رنگ

  •  پارچه مبل سلطنتی رنگ کرمی

کرمی جز رنگ های خنثی بوده و در کنار سفید و طوسی قرار می گیرد.‌ رنگ های خنثی ارتباط خوبی با رنگ های تیره دارند. ترکیب پارچه کرمی در کنار چوب تیره رنگ، جلوه بصری فوق ‌العاده زیبایی را در مبلمان سلطنتی ایجاد می کند.

  بیشتر بخوانید: مبل شزلون چیست؟

 کلام آخر

همانطور که مشاهده کردید، در این مقاله به بررسی مبلمان سلطنتی و بهترین رنگ ها برای چوب و پارچه آن پرداختیم. رنگ، جنس و کیفیت چوب و پارچه، سه نکته ای است که هنگام خرید مبلمان سلطنتی باید به آنها توجه بسیاری داشته باشید. مدلی که شما در نهایت می خرید، باید متناسب با دکوراسیون و چیدمان خانه باشد. فروشگاه اینترنتی دیجی چوب با ارائه خدمات و فروش انواع مختلف مبلمان، میز تلویزیون، سرویس خواب، میز ناهار خوری و...، می تواند شما را در داشتن خریدی دقیق و هوشمندانه همراهی کند. ممنونیم که تا این قسمت از مطلب با ما همراه بودید. 


# تهیه شده توسط گروه توسعه و دکوراسیون دیجی چوب #

 # استفاده از مطلب با ذکر منبع بلا مانع است #

نظر شما نسبت به مقاله دیجی چوب چطور بود؟

ارسال نظر

اسماعیل :
2 0
سلام روز تون بخیر اون مدل که روی عکس اول هست کدوم مدل میشه؟
مدیریت :
1 0

سلام و عرض ادب وقت شما هم بخیر مبل کلاسیک پرنس هست.

:
2 0
خوب بود
امیر :
3 0
اگر مدل ها وقیمت را هم اعلام کنید ممنون میشم
مدیریت :
1 0

سلام و عرض ادب برای مشاهده مبل سلطنتی و مبل کلاسیک بر روی اسم هر یک کلیک نمایید تا به صفحه مورد نظر و به دسته بندی مربوط منتقل شوید.

ابیگل :
0 0
خوبه رنگ هیچ کدوم به جز مبل پرنس افتضاح اند علاوه بر آن شیک بودنشون آخه کی مبل آبی مشکي قرمز سبز میخره مثلا رنگ کرمی شیری سفید استخوانی نقره ای و ......
نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
نظر مشتریان ما
مجوز ها و تقدیر نامه ها
نمایش همه
علاقه مندی ها ()